Sófalvi Adrien: Maximálisan elfogadó vagyok

Sófalvi Adrien: Maximálisan elfogadó vagyok
Szerdahelyi Csaba  |  2022. 07. 13., 09:23

Egy-egy nem szakmainak induló beszélgetésből is rengeteget tanulok: például társosztályokon dolgozó kollégáktól, beosztottaktól, barátoktól – mondta az Üzletemnek Sófalvi Adrien, az Intersnack Magyarország marketingvezetője.

Sófalvi Adrien folyamatosan figyelemmel kíséri a változásokat, így azzal is tisztában lehetett, hogy milyen marketing csapathoz tér vissza. Úgy gondolja, nincs abban semmi különös, hogy egyszerre tervez nagyon rövid és hosszú távra – a munkában ugyanúgy, mint a családdal. Ha az is érdekli, hogy Adrien milyen önkéntes munkát vállalna, a választ elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 419. interjújában.

– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

13 évvel ezelőtt már dolgoztam az Intersnack Magyarország marketingcsapatában, és büszke vagyok, hogy én lehetek az új marketingvezető. Ami külön öröm számomra, hogy ami miatt szerettem itt dolgozni, az nem változott: ugyanaz az emberiesség, szakmai profizmus és egészséges célorientáltság jellemzi a vállalatot, mint korábban. Szintén fontos volt a karrieremben, amikor a LEGO Hungária Kft. marketing és PR vezetői pozícióját töltöttem be, itt 3 ország – Magyarország, Horvátország és Szlovénia – marketing tevékenységéért voltam felelős.

– Milyen távra tervez?

Szakmailag és magánéletileg is egyszerre tervezek nagyon rövid és hosszabb távra. A magánéletben mindig az adott nap teljes megélésére koncentrálok, a munkában pedig az aznapra kitűzött tevékenységek elvégzésére. Hosszabb távon mindkét fronton nagyon általános terveim vannak, mint például a harmonikus családi élet és a magas szakmai színvonalon, jókedvvel, jó csapatban végzett munka.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

Nem egy konkrét elérendő célom van, inkább azt tartom szem előtt, hogy folyamatosan képben legyen a környezeti változásokkal, és szakmailag megfelelően tudjak alkalmazkodni mindehhez.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

Az alapokat az első, szakmailag „igazi” munkahelyemen, a Nestlénél tanultam meg, ott Szabó István volt ez első mentorom. Azóta is folyamatosan tanulok, köszönhetően annak, hogy természetemből adódóan kíváncsi vagyok az emberekre: gyakran egy-egy nem szakmainak induló beszélgetésből is rengeteget tanulok például társosztályokon dolgozó kollégáktól, beosztottaktól, barátoktól. Ez az Intersnack Magyarországnál is ugyanígy van.

– Mivel motiválja a kollégáit?

Kedvességgel, őszinteséggel, illetve azzal, hogy – remélem – tudják: maximálisan elfogadó vagyok, és bármilyen témával fordulhatnak hozzám.

– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

Olyan területen, amelyen kézzel fogható eredményt tudok produkálni, például a kézművesség sokféle ágában.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

Tudatosan sehogy, a kíváncsiságom visz előre ebben is.

– Mire sajnálja az idejét?

Vásárlásra.

– Mivel lehet felbosszantani?

Pimaszsággal, kétszínűséggel, sunyisággal.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

Szívesen dolgoznék olyan helyen, ahol csecsemőket, kisbabákat lehet gondozni (és közben szeretgetni).

– Mire nem sajnálja a pénzt?

Utazásra, feltöltődésre.

– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

Utazás, olvasás, erdei kirándulás, egy jó beszélgetés.

(Fotó: Intersnack Magyarország)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 01. 10., 22:10
Vajon a beruházások zsugorodása végérvényesen átalakítja a magyar gazdaság szerkezetét? Milyen trendek jellemezhetik majd a munkaerőpiacot 2025-ben, és mitől függ a kkv-k versenyképessége? A PwC évindító makrogazdasági webináriumán Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi osztályának vezetője Kozák Ákossal, az Egyensúly Intézet gazdaságkutatási igazgatójával beszélgetett az elmúlt negyedév teljesítményéről és a 2025-ös év kilátásairól.
2025-01-10 12:10:00
Az idei esztendő a vállalkozások éve lesz – mondta Szabados Richárd, a Nemzetgazdasági Minisztérium kis- és középvállalkozások fejlesztéséért és technológiáért felelős államtitkára a kormány közösségi oldalára feltöltött videóüzenetében.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS