Sófalvi Adrien: Maximálisan elfogadó vagyok

Sófalvi Adrien: Maximálisan elfogadó vagyok
Szerdahelyi Csaba  |  2022. 07. 13., 09:23

Egy-egy nem szakmainak induló beszélgetésből is rengeteget tanulok: például társosztályokon dolgozó kollégáktól, beosztottaktól, barátoktól – mondta az Üzletemnek Sófalvi Adrien, az Intersnack Magyarország marketingvezetője.

Sófalvi Adrien folyamatosan figyelemmel kíséri a változásokat, így azzal is tisztában lehetett, hogy milyen marketing csapathoz tér vissza. Úgy gondolja, nincs abban semmi különös, hogy egyszerre tervez nagyon rövid és hosszú távra – a munkában ugyanúgy, mint a családdal. Ha az is érdekli, hogy Adrien milyen önkéntes munkát vállalna, a választ elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 419. interjújában.

– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

13 évvel ezelőtt már dolgoztam az Intersnack Magyarország marketingcsapatában, és büszke vagyok, hogy én lehetek az új marketingvezető. Ami külön öröm számomra, hogy ami miatt szerettem itt dolgozni, az nem változott: ugyanaz az emberiesség, szakmai profizmus és egészséges célorientáltság jellemzi a vállalatot, mint korábban. Szintén fontos volt a karrieremben, amikor a LEGO Hungária Kft. marketing és PR vezetői pozícióját töltöttem be, itt 3 ország – Magyarország, Horvátország és Szlovénia – marketing tevékenységéért voltam felelős.

– Milyen távra tervez?

Szakmailag és magánéletileg is egyszerre tervezek nagyon rövid és hosszabb távra. A magánéletben mindig az adott nap teljes megélésére koncentrálok, a munkában pedig az aznapra kitűzött tevékenységek elvégzésére. Hosszabb távon mindkét fronton nagyon általános terveim vannak, mint például a harmonikus családi élet és a magas szakmai színvonalon, jókedvvel, jó csapatban végzett munka.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

Nem egy konkrét elérendő célom van, inkább azt tartom szem előtt, hogy folyamatosan képben legyen a környezeti változásokkal, és szakmailag megfelelően tudjak alkalmazkodni mindehhez.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

Az alapokat az első, szakmailag „igazi” munkahelyemen, a Nestlénél tanultam meg, ott Szabó István volt ez első mentorom. Azóta is folyamatosan tanulok, köszönhetően annak, hogy természetemből adódóan kíváncsi vagyok az emberekre: gyakran egy-egy nem szakmainak induló beszélgetésből is rengeteget tanulok például társosztályokon dolgozó kollégáktól, beosztottaktól, barátoktól. Ez az Intersnack Magyarországnál is ugyanígy van.

– Mivel motiválja a kollégáit?

Kedvességgel, őszinteséggel, illetve azzal, hogy – remélem – tudják: maximálisan elfogadó vagyok, és bármilyen témával fordulhatnak hozzám.

– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

Olyan területen, amelyen kézzel fogható eredményt tudok produkálni, például a kézművesség sokféle ágában.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

Tudatosan sehogy, a kíváncsiságom visz előre ebben is.

– Mire sajnálja az idejét?

Vásárlásra.

– Mivel lehet felbosszantani?

Pimaszsággal, kétszínűséggel, sunyisággal.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

Szívesen dolgoznék olyan helyen, ahol csecsemőket, kisbabákat lehet gondozni (és közben szeretgetni).

– Mire nem sajnálja a pénzt?

Utazásra, feltöltődésre.

– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

Utazás, olvasás, erdei kirándulás, egy jó beszélgetés.

(Fotó: Intersnack Magyarország)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS