Duna House: nőtt a cégcsoport közvetítői jutaléka a második negyedévben

2019. 07. 09., 16:30

A Duna House cégcsoport franchise hálózata az előzetes adatok szerint 2,81 milliárd forint ingatlanközvetítési jutalékot ért el a második negyedévben az egy évvel korábbi 2,65 milliárd forint után, a saját irodák jutalékbevétele 478 millió forint volt a tavalyi 471 millió forint után.

A cégcsoport keddi tájékoztatása szerint a franchise szegmens magyarországi jutaléka elérte a 2,3 milliárd forintot a második negyedévben, ami 5,1 százalékkal több, mint a tavalyi azonos időszakban. A növekedést az irodák számának bővülése is segítette. Csehországban a jutalék 49,7 százalékkal nőtt éves szinten, Lengyelországban pedig 5,8 százalékkal.

A saját irodák jutalékbevétele Magyarországon éves szinten 10,2 százalékkal, Csehországban 32,4 százalékkal nőtt, a lengyel saját irodák jutalékbevétele viszont 25,0 százalékkal csökkent.

A cégcsoport által közvetített hitelvolumen elérte a 46,7 milliárd forintot a második negyedévben, ami 96,4 százalékos éves növekedés. Lengyelországban 241,4 százalékkal 30,9 milliárd forintra bővült a cégcsoport által közvetített hitelvolumen, Magyarországon pedig 6,9 százalékkal 15,7 milliárd forintra.

A magyarországi családtámogatási programok július 1-től történő kibővítése miatt a lakóingatlan-tranzakciók jelentősen visszaestek júniusban, így különösen jónak mondható a cégcsoport hálózatainak növekedése - áll a Duna House közleményében. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025-01-08 09:10:00
Az ünnepek előtt még szépen híztak a lakossági bankszámlák és értékpapírszámlák, egyáltalában nem látszott, hogy a már novemberben beinduló karácsonyi vásárlások elszívták volna a pénzt a megtakarításoktól – derül ki a Bank360.hu elemzéséből,.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!
2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS