Mezei Georgina: Legyünk hatékonyak!

Mezei Georgina: Legyünk hatékonyak!
Szerdahelyi Csaba  |  2023. 09. 26., 09:26

Siker volt megnyerni az első nagy ügyfeleket, a nagyobb, hosszú távú tendereket, a hazai és külföldi díjakat. A legnagyobb siker mégis az, hogy a mindennapokban azzal foglalkozhatok, ami érdekel és amit szeretek – mondta az Üzletemnek Mezei Georgina, a Morselli Employer Branding Ügynökség társalapító ügyvezetője.

Mezei Georgina 2018-ban Töviski Gáborral alapította meg ügynökségüket. A stratégiától a megvalósításig teljes körű munkáltatói márkaépítési megoldásokat kínálnak kkv-knak és nagyvállalatoknak. Cégük erősségét abban is látja, hogy a legkülönbözőbb szektorokban dolgoznak együtt vállalkozásokkal. Évek óta foglalkoztatja a pszichológia, sokat olvas a témában, idővel talán majd jobban elmélyíti tudását ezen a téren. Ha érdekli, hogy Georgina kitől tanulta eddig a legtöbbet, a választ elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 484. interjújában.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– A Morselli elindítását, mert sikerült egy folyamatosan változó piacon felépíteni egy komplex employer branding megoldásokat nyújtó ügynökséget, ami immár több, mint 5 éve segít a cégeknek a márkaépítésben. Képesek vagyunk adaptálódni az új szituációkhoz, felismerjük a piaci igényeket és reagálunk rá. Tanulunk a hibáinkból és fejlesztjük azokat a területeket, amelyeket szükséges. Siker volt megnyerni az első nagy ügyfeleket, a nagyobb, hosszú távú tendereket, a hazai és külföldi díjakat. A legnagyobb siker még is az, hogy a mindennapokban azzal foglalkozhatok, ami érdekel és amit szeretek.

Milyen távra tervez?

– Az 5 éves tervem leginkább átfogó képet ad a fontosabb célokról, de részleteibe menően mindig csak a következő évre tervezek előre. Akár ügyfél, akár saját szakmai tervezést veszünk alapul, a nagyon gyorsan változó reklám és marketing piacon dolgozom, ahol a technológia, az eszközök, csatornák napról-napra formálódnak.  A tervek egy évre előre készülnek, hogy komplex, jól átgondolt stratégiánk legyen, amihez igazodni tudunk, de ezt folyamatosan, év közben is felülvizsgáljuk, és szükség esetén kiegészítjük, mert reagálnunk kell a piaci változásokra.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A Morselli nemzetközi piacra léptetése. Szeretnék a területemen még nagyobb tudással rendelkezni, magamat folyamatosan képezni, valamint képesnek maradni arra, hogy a jövőben is adaptálódjak az új szituációkhoz.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Szerencsés vagyok, mert sok inspiráló ember vesz körül, akiktől sokat tanultam, tanulok. A HVG-nél volt egy nagyszerű mentorom (az egyik barátom), akitől rengeteget tanultam az ügyfélkezelésről. A networking által sok cégvezetővel, szakértővel ismerkedtem meg, akik nagyon inspiráló hatással voltak rám, és az ügyfeleimtől is sokat tanulok. Szakmailag olyan szakértők képzésein vettem és veszek részt, akik a brand és employer brand építésében globálisan élen járnak, közülük Julian Cole és Bryan Adams volt rám a legnagyobb hatással. A mindennapokban pedig az üzlettársamtól, a férjemtől tanulom a legtöbbet.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Figyelek az igényeikre, és teret adok nekik. Kis szervezetként lehetőség van rá, hogy megismerjük az igényeket és reagáljunk azokra. Például, ha valaki szeretné kombinálni a feladatkörét egy másik területtel, vagy váltana, lehetősége lesz rá. A munkavállalóink esetében az attitűdöt keressük, minden más tanítható. Az a célunk, hogy mindenki olyan pozícióban és területen dolgozzon, amiben jól érzi magát, érdekli, amiben kiteljesedhet.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Évek óta érdekel a pszichológia, sokat olvasok a témában, idővel szeretnék majd jobban elmélyülni ebben a témakörben is. Akár szakmai oldalról a reklám és a neuromarketing, akár a szervezetet vizsgálva, hogy mi motiválja az embereket, mitől fog a vállalat, csapat és az egyén jól működni, hogyan lehet áthidalni a szervezeti problémákat, és miként lehet ezekre reagálni.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Alaptermészetemből adódóan nyitott és kíváncsi vagyok, szeretek ismerkedni, beszélgetni, hiszem, hogy az emberi kapcsolatok életünk legnagyobb értékei, ezért, amikor csak időm engedi, konferenciákon, szakmai eseményeken veszek részt, mellette pedig a LinkedInen építem a kapcsolataimat.

Mire sajnálja az idejét?

– Felesleges megbeszélésekre. Egy hirtelen jött veszteség hatására teljesen átértékeltem, hogy mennyit ér az időm. Törekszem rá, hogy arra szakítsak időt, amihez hozzá tudok tenni, vagy ami hozzám tesz, mind a magánéletemben, mind a munkahelyen. Utóbbi esetében csökkentettem a nem hatékony megbeszélések számát, rengeteg kérdést e-mailben sokkal gyorsabban is meg lehet vitatni. A magánéletemben pedig a családom mellett próbálok az emberi kapcsolatokra koncentrálni, hogy értékes minőségi időt tudjunk együtt tölteni, közös élményeket szerezzünk és támogassuk egymást.

Mivel lehet felbosszantani?

– Azzal, ha valaki nem hatékony. Szerintem egy nap többször elhangzik a számból, hogy rendben, legyünk hatékonyak, nézzük meg mit szeretnénk elérni, mi a célunk, és mi lesz a megoldás!

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– A Morsellivel, amikor csak lehetőségünk van rá, adományozunk, csomagokat állítunk össze. Magánszemélyként szívesen olvasnék fel betegeknek kórházakban – amint a kislányom nagyobb lesz, szeretnék erre is időt szakítani.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Minőségi időtöltésre, képzésre, tanulásra – és kávéra…

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A természet, a zene és a sport nem csak kikapcsol, hanem inspirál is, a legjobb ötleteim mindig séta közben születnek. Nagyon szeretek írni, talán az írás, a történetek kapcsolnak ki a legjobban.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS