Kommunikáció

Itt találod az összes cikket a „kommunikáció” témában!

Koronázatlan hősök lettek a mentősök

Koronázatlan hősök lettek a mentősök

Kommunikációs támogatás is jár az 5 millió forintos pénzadomány mellé a CIB Bank idén alapított díjával. A Koronázatlan Hősök elismerést elsőként az Országos Mentőszolgálat kapja.
2021. 08. 24., 09:00
Deliága Ákos: Hiszek a kollektív intelligenciában

Az a küldetésünk, hogy a fizikai és irodai dolgozók digitalizált kapcsolatba kerüljenek munkáltatóikkal – mondta az Üzletemnek Deliága Ákos, a Talk-A-Bot alapítója és ügyvezetője.

2021. 07. 20., 13:30
Budapest nyáron nekem kampány

A budapesti szolgáltatók mindent megtesznek azért, hogy olyan vonzó programokat ajánljanak a hazai közönségnek, amelyek túlmutatnak a szokásos kliséken.

2021. 06. 25., 11:00
Szabó Béla Attila: Megtanultam türelmesnek lenni

Minden eddig munkahelyemen megtaláltam azt az 1-2 embert, aki a tudásával és attitűdjével új szintre emelte a szakmai és vezetői tudásomat – mondta az Üzletemnek Szabó Béla Attila, a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.

2021. 05. 14., 09:15
Magdó Emil: Hiszek a megújulásban

Igazán izgalmas, amikor a kezdetben bizonytalan, félénk személyiségű kollégám lassan megtalálja a saját kifejezésmódját és egyszer csak használni kezdi a kreativitását, mint egy mester a szerszámot. Ez az, ami engem is motivál – mondta az Üzletemnek Magdó Emil kommunikációs szakember.

2021. 05. 11., 13:00
A közösségi média önmagában kevés a márkaépítéshez

Ha vállalkozni szeretnénk, ma már nem elég, ha ahhoz a termékhez vagy szolgáltatáshoz értünk, amit kínálunk. A vevők eléréséhez elengedhetetlen a marketing, a kommunikáció, amire nagyszerű lehetőséget nyújt a közösségi média.

2021. 05. 09., 15:00
A BIGcare fiataloknak szóló pályázatában segít a Magyar Telekom

Civil szervezetek mindennapi problémáinak megoldásában segítenek innovatív, kreatív fiatalok – ez a BIGcare amely a huszonéves korosztályt vezeti el a társadalmi felelősségvállalás világába, gyakorlati tapasztalatot és sikerélményt biztosítva számukra. A BIGcare az innovációk és az innovatív csapatok versenye, az erejét mégis az együttműködés adja – mostantól a MagentaKraft támogatásával.

2021. 04. 23., 10:00
Nagy lesz a kommunikációs zaj az újranyitáskor

Nagy Lehel, a Langmár Kommunikáció ügyvezető-helyettese arról beszélt, hogy a vendéglátóhelyeknek most hatványozottan fontos fogyasztói szemmel gondolkozniuk, és érdemes lehet valamilyen humort, csavart, egyedi megoldást belevinni az újranyitási kampányba. Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani.

2021. 04. 08., 20:30
Új globális vezetők a Graylingnél

Az integrált globális kommunikációs vállalat, a Grayling új szenior globális vezetői kinevezésekkel erősíti tovább alapvető értékeit és együttműködési kultúráját. Mindemellett az ügynökség különböző működési és kulturális programokkal, erősíti az ügynökség globális összehangoltságát.

2021. 04. 07., 19:45
Ezek a Z-generáció kedvenc kommunikációs eszközei

Több mint 300 ezer fiatal töltötte ki eddig a DUE Médiacsoport online edukatív tesztjeit, a számot a héten egy pécsi diák segítségével lépte át szervezet. A Nagy Diák Tesztek páratlanul fontos visszajelzést adnak arról, hogy miként gondolkodik a jövőt közvetlenül befolyásoló Z-generáció, milyen tudással rendelkeznek, és egyáltalán kik ők, mik a kedvenc filmjeik, zenéik, kommunikációs eszközeik.

2021. 03. 30., 19:45
Hogyan kerüljünk ki a rossz hírek spiráljából?

A koronavírus-járvány kitörése óta mindenhonnan áradnak a negatív hírek, így nem csoda, ha egyre fáradtabbak vagyunk, a kiégés egyre több tünetét tapasztaljuk, amikor olvassuk őket. Pedig a választás a mi kezünkben van.

2021. 02. 05., 13:00
Javít a munkakörülményeken a Microsoft

A Microsoft teljesen újragondolta a belső kommunikáció, a HR és a munkahelyi kollaboráció eszközrendszerét. A Microsoft Viva a dolgozók jobb kommunikációját, közérzetét, tanulását és a tudásmegosztását, a hatékonyabb munkafolyamatokat szolgáló új eszköz egy 300 milliárdos piacon.

2021. 02. 04., 11:30
A virtuális első benyomás vált a legfontosabbá a járvány alatt

A koronavírus-járvány miatt mintha 5-6 évvel szaladt volna előre a világ az online szokásokkal kapcsolatban, ezért a vállalatoknak is dinamikusan kellett alkalmazkodniuk a digitális térben zajló változásokhoz. Magdó Emil kommunikációs szakember szerint a krízishelyzetben az egyik legfontosabb, hogy a cégek stratégiát építsenek fel az online kommunikációjukra is

2021. 01. 28., 17:30
Új könyv segíti a cégek online kommunikációját

A koronavírus-járvány miatt felfordult világ stratégiai problémáira ad átfogó kommunikációs programot egy, a közelmúltban megjelent többszerzős kötet. A Névjegykártya 2.0 egy interaktív könyv, amely jegyzetelési, a szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál az olvasó számára.

2021. 01. 18., 19:00
Balázs Katát nevezték ki az UNICEF Magyarország kommunikációs vezetőjének

Balázs Kata személyében új szakember felel az UNICEF Magyarország kommunikációs tevékenységéért. Az osztályvezető felügyeli a magyar és a nemzetközi programok, valamint az adománygyűjtő és edukációs kampányok kommunikációját, a tartalomgyártást, a szervezet sajtószerepléseit, a saját digitális csatornák működését, valamint a marketingkommunikációs feladatok ellátását.

2020. 10. 13., 15:15
Túl kevés cég használja ezt az ingyenes marketingesztközt

Létezik egy ingyenesen elérhető felület, ami óriási hasznot hozhatna a magyar kisvállalkozásoknak – a legtöbben egyelőre mégsem használják ki. Langmár Zsuzsa kommunikációs szakértő szerint a koronavírus idején különösen fontos, hogy éljünk ezzel a lehetőséggel.

2020. 09. 29., 10:00
Szinai Ádám: Mindentávfutó vagyok

Az átlátható üzleti kapcsolati viszonyokban hiszek, és abban, hogy nem keverjük a személyes teret az üzletivel – mondta az Üzletemnek Szinai Ádám, a CIB Bank PR és marketingkommunikációs vezetője.

2020. 08. 14., 16:00
Sok céget a kiszámíthatatlan kommunikáció vitt csődbe

Hogyan állhatnak talpra a magyar vállalkozások a koronavírus-járványt követően? És vajon milyen kommunikációs eszközöket kell bevetnünk ahhoz, hogy akár karantén idején is versenyképesek maradhassunk? A szakember szerint a kulcsszó a stabil online jelenlét.

2020. 07. 16., 09:15
Szöllősi Tamás: Tudtunk és mertünk másoktól tanulni

A hiteles, következetes, esetenként a „nem tudom, hiszen senki sem tudja” beismerést is tartalmazó, folyamatos kommunikációban hiszek – mondta az Üzletemnek Szöllősi Tamás, az Indotek Group operációs és HR igazgatója.

2020. 04. 07., 10:00
Magyarország megvár, most maradj otthon!

Az elmúlt hétvégén ismét tele volt a közösségi média posztokkal pro és kontra, amelyek azt taglalták és illusztrálták, mennyien tömörültek össze a kedvelt kirándulóhelyeken – a március 28-án életbe lépett országos kijárási korlátozás ellenére.

2020. 02. 20., 14:30
Új marketingkommunikációs vezető a Cofidis élén

2019. december 1-től Nád-Kántor Marianna tölti be a Cofidis Magyarországi Fióktelepének Márka-, és marketingkommunkációs vezetői pozícióját. Főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés.

2019. 12. 19., 09:30
Széles Anikó: Eljutottunk arra a szintre, hogy szerelemprojektjeink legyenek

Mivel a munkám során sokat járom az országot, számtalan csodálatos, helyi kezdeményezéssel találkozom, amelyek sokkal nagyobb nyilvánosságot érdemelnének – mondta az Üzletemnek Széles Anikó, a SKY Marketing Communications Reklámügynökség Kft. tulajdonos-ügyvezető igazgatója.

2019. 08. 08., 14:45
Kommunikációs ügynökséget választott a Miutcánk

Első alkalommal választott kommunikációs ügynökséget a Miutcánk helyi közösségépítő portált fejlesztő vállalkozás. A Miutcánk Kft. augusztus 1-jétől a Noguchi Porter Novellivel dolgozik.

2019. 07. 30., 16:30
Meggyőzte a Drehert a Bold

Két és fél hónap alatt választotta ki lead ügynökségének a Boldot a Dreher. A sörös cég múlt év végén írt ki tendert, hogy megtalálja új márkastratégiai és kommunikációs partnerét.

2019. 07. 29., 14:45
A Mercedestől igazol az NNG-hez Ludvig Orsolya

Marketing-kommunikációs igazgató érkezik az NNG-hez: az új pozíciót szeptembertől Ludvig Orsolya, a Mercedes Benz kecskeméti gyárának eddigi kommunikációs vezetője tölti be.

2018. 12. 01., 08:00
Körömi János: Nem csúcsokban, lépcsőfokokban gondolkodom

Az elégedett ügyfelek ajánlása hozza a legtöbbet a konyhára – mondja az Üzletemnek Körömi János. A Clue PR kommunikációs ügynökség és a Clue Drone tulajdonosa szívesen kipróbálná csapatát egy igazán komoly válságmenedzselési projektben.

  Rovathírek: ÜZLETEM.HU

A nagyvállalatok közül már Magyarországon is sokan áthelyezték üzleti kommunikációjukat a felhőbe, de most a hazai kis- és középvállalkozásokat is versenyhelyzetbe hozhatja a világ egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs felhője.

  Rovathírek: GUSTO

  ATOMERŐMŰ ADATOK

Egy új atomerőművi blokk építése számokban:

8.000 fő
MUNKAERŐ
500.000 m3
BETON
100.000 t
ACÉL
20.000 km
KÁBEL