Itt találod az összes cikket a „TikTok” témában!
Az eddigi legsikeresebb AI influencer egy jobb hónapban már most négymillió forintot termel az őt létrehozó ügynökségnek. Aitana a közösségi média oldala szerint spanyol, 25 éves és Barcelonában él. Vagyis ott élne, ha valóban létezne.
A fiatal, kezdő munkavállalóknak munkatapasztalat nélkül még azt is kihívás lehet meghatározniuk, hogy mik lehetnek egy adott élethelyzetben a munkahellyel kapcsolatos igényeik. A főként pályakezdőket érintő, munkavállalással kapcsolatos, kérdéseket járta körül a Profession.hu szakértője.
Nem véletlen, hogy milliárdokat fektet bele a Microsoft: a TikTok se szerzett annyi követőt ilyen rövid idő alatt, mint az AI csevegő, amit bármiről kérdezhetünk.
A nehéznek ígérkező idei évben hatványozottan fontos lesz a cégek számára, hogy több marketinglábon álljanak egyszerre. Gál Kristóf vállalkozófejlesztési szakember szerint 2023-ban a TikTok lesz a leghatékonyabb marketingeszköz.
Aki most úgy dönt, hogy a marketing tevékenységét helyezi háttérbe vagy éppen nullázza le, komoly versenyhátrányra tehet szert, amit később, a nehézségeken túljutva már nem lesz lehetősége behozni.
Magyarországon 2 és fél millióan nézik rendszeresen a TikTok videókat, amelyek között egyre több céges üzenet is található.
Marketinges szakemberek szerint változik a TikTok közönsége és az alkalmazás megítélése is. A TikTok hirdetési felületként is egyre hatékonyabb.
A nemzetközi trendekkel együtt Magyarországon is egyre több vállalat vezetője dönt úgy, hogy képzésen tanulja meg a közönség előtti szereplés mesterfogásait.
A világon már több, mint 4,5 milliárdan használják rendszeresen a közösségi médiát, átlagosan naponta közel 2,5 órát. A videós tartalmak és platformok (TikTok, Instagram Reels) egyre dominánsabban vannak jelen. Az innovatív videó streaming-megoldásokat fejlesztő magyar RECnGO összegyűjtötte, hogy milyen trendekre számíthatunk ezen a téren 2022-ben.
A fiatalok közösségi oldala, ahol csak táncolnak és őrületes dolgokat mutatnak be. Sokan még mindig ezt gondolják, ha szóba kerül a TikTok, pedig a social média platform már rég meghaladta ezt.
A cégeknek észre kell venniük, hogy már nemcsak gyerekek vannak a TikTokon, a 25-35 éves korosztályt is megtalálják és hétről hétre egyre több felnőtt kapcsolódik be – mondta az Üzletemnek Jámbor Eszter, az Open Communications Edu-TikTok divíziójának vezetője.
Több milliós hazai elérésű csatornával erősíti digitális palettáját a New Land Media. A Lounge Group részeként működő médiaügynökség a TikTok partnerévé vált. Az itthon is robbanásszerűen bővülő közösségi videós platformon a magyarországi felhasználók már ma is havi mintegy tízmilliárd videómegtekintést generálnak.
Több mint 700 millió felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja. Magyarországon is egyre nő az aktív felhasználók száma. A vállalkozások egyelőre ügynökségeken keresztül tudnak hirdetéseket indítani a főként fiatalokból álló felhasználóknak.
A Microsoft egykori vezére nem rajong az üzletért, úgy látja, hogy a TokTok felvásárlása nem lesz könnyű menet volt cége számára.
Üzleti szolgáltatást indít a TikTok, amely megkönnyítheti egy brand kiépítését a platformon.
A közel 94 millió euró értékű zöldmezős beruházással a vállalat 150 új munkahelyet teremt.
A SALT Budapest alapvető filozófiája a hagyományos magyar konyha újragondolása. Tóth Szilárd séf és csapata olyan régi recepteket és technikákat elevenít fel, amelyek évtizedekkel, sőt évszázadokkal ezelőtt jellemezték a magyar vidéki konyhát.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: