Itt találod az összes cikket a „Sztaniszláv András” témában!
A kinevezéssel az ICCO célja a szervezet megerősítése, a PR-ügynökségek láthatóbb és eredményesebb képviselete nemzetközi szinten.
Az ügyfelek 2024-ben ismét a fenntarthatóságot és a környezetvédelmet helyezik majd előtérbe.
Tíz pontban foglalta össze az ICCO, a világ legnagyobb pr-szervezete a mesterséges intelligencia etikus felhasználásának alapelveit.
Harmincöt év alatti pr-szakemberek jelentkezhetnek a Magyar PR Szövetség versenyére, amely a Next Generation PR World Cup selejtezője.
Második alkalommal szervezte meg a Magyar PR Szövetség, a Nemzetközi Kommunikációs Tanácsadó Szervezet által meghirdetett globális PR verseny előselejtezőjét. A legjobbnak a Positive Adamsky csapata bizonyult.
Először került magyar PR-szakember a Kommunikációs Tanácsadók Nemzetközi Szövetségének (ICCO) operatív bizottságába Sztaniszláv András személyében.
A közel 150 oldalas PR Trendriport Magyarország 2021 című kiadvány stratégiai szintű, exkluzív publikációkon keresztül mutatja be a hazai PR és kommunikációs szektor helyzetét, legfontosabb trendjeit, lehetséges jövőbeli növekedési irányait.
Public Relations (PR) piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest.
A Magyar Public Relations Szövetség ajánlást készített, amellyel szakmai párbeszédet kezdeményezett a Gyereknap alkalmából. A kezdeményezés célja, hogy a tiszta szabályozás és az etikai kérdések mellett tartalmi kérdésekre is felhívja a figyelmet és ajánlást tegyen a márkák számára.
A héten mutatták be az Influexpert riportot: kiderült, hogy a Facebook adatbázis elemzése alapján kik tartoznak a top hazai szakmai influencerek közé. A kutatás során kiderült, hogy több tízezer kisvállalati vezető kap támogatást a közösségi média felületeken a vezető hazai szakmai influencerektől.
A munkában erősen megkövetelem a hatékonyságot, és minden szervezetben, ahol dolgozom, sok energiát fordítunk a csapatépítésre – mondta az Üzletemnek Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség elnöke.
Az országos akció, amelyben az élelmiszer-előállítás és a -forgalmazás mellett kiemelt figyelmet kap a vendéglátás is, három hétig tar.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: