VR

VR

Itt találod az összes cikket a „VR” témában!

A játékok és a VR hajtja a szórakoztató- és médiaipart

A játékok és a VR hajtja a szórakoztató- és médiaipart

A 2020-as, világjárvány okozta 2,3 százalékos csökkenést követően a globális szórakoztató- és médiaipar bevételei 2021-ben erőteljesen, 10,4 százalékkal emelkedtek, 2120 milliárd dollárról 2340 milliárd dollárra.
2022. 01. 18., 18:14
Öt terület, ahol robbanhat a VR/AR a következő években

Az elmúlt évtizedben számos ígéretes virtuális- és kiterjesztett valóság (VR/AR) alapú megoldás született, a mindennapjainkat azonban mégsem szőtte át eddig a technológia. A Protechtor szakértői összeszedték a következő évek legfontosabb trendjeit a területen.

  Rovathírek: ÜZLETEM.HU

  Rovathírek: GUSTO

  ATOMERŐMŰ ADATOK

Egy új atomerőművi blokk építése számokban:

8.000 fő
MUNKAERŐ
500.000 m3
BETON
100.000 t
ACÉL
20.000 km
KÁBEL