Itt találod az összes cikket a „streaming” témában!
A Z generáció és a millenniál generáció digitális szórakozása egyre inkább előtérbe kerül világszerte. Ma már a videós streaming szolgáltatásokkal fej-fej mellett versenyez a közösségi média és a gaming a fogyasztók figyelméért
A világjárvány és a lezárások idején soha nem látott mértékben nőtt az online tartalom fogyasztása. Az EY több mint 20000 háztartás megkérdezésével készült nemzetközi felmérése alapján azonban most visszavonulót fújhatnak az emberek.
„Az aprófalvas vagy szegény vidékeken kábeltévé- vagy internethálózat kiépítése – állami támogatás nélkül – soha meg nem térülő befektetésnek minősül.”
A folyamatosan ránk zúduló „tartalomcunami" a hagyományos média számára egyre nagyobb kihívást jelent: a streaming szolgáltatók, a közösségi oldalak és a klasszikus sajtótermékek egyszerre versenyeznek az emberek figyelméért. A legújabb trendekről is beszélgettek a téma szakértői a Protechtor videósorozatának legújabb epizódjában.
Míg a koronavírus-járvány elmélyítette azt az árkot, ami a hagyományos mozizás és az otthoni filmnézés között húzódott, addig bizonyos szempontokból hidak épültek a két oldalt elválasztó szakadék fölött.
Múlt szombaton volt egy hónapja, hogy elindult a streaming piacon egyedülálló SzínházTV. Az alapítók szerint - bár egyértelmű, hogy az online élmény nem lehet egyenértékű egy színházban nézett előadással – a járvány után is van létjogosultsága az online színháznak.
A streaming és VOD felületek Magyarországon is egyre nagyobb teret nyernek, a Samsung legújabb kutatásában pedig ezek mellett a magyarok kedvenc műfajait és műsorait is vizsgálta.
A magyarok többségének háztartásonként ma még elég egy streaming oldal – egy felmérés szerint.
Az Üzletem.hu összefoglalója.
A fehér proseccóhoz hasonlóan a rozék is csak akkor nevezhetők proseccónak, ha a régió kilenc jól meghatározott tartományában termesztett szőlőből készülnek, illetve legalább 60 napig kell érlelődniük.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: