Itt találod az összes cikket a „reklámköltés” témában!
A telekommunikációs termékekre és szolgáltatásokra fordított reklámkiadások már jövőre visszatérnek a 2019-es szintre – jósolja a Zenith.
A Nielsen Közönségmérés megvizsgálta a televíziós reklámokkal kapcsolatos változásokat 2019 és 2020 első 35 hete között. Az elemzés szerint a piac még augusztusra sem érte utol magát.
Tavaly a digitális reklámköltés meghaladta 55,1 milliárd eurót Európában, ami 13,9 százalékos növekedést jelent.
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének Ifjúsági és Induló Vállalkozás szekciója, valamint a FIVOSZ szervezésében a VOSZ BPMRSZ együttműködésével teltházas rendezvényt tartottak március 22-én Budapesten.
A fehér proseccóhoz hasonlóan a rozék is csak akkor nevezhetők proseccónak, ha a régió kilenc jól meghatározott tartományában termesztett szőlőből készülnek, illetve legalább 60 napig kell érlelődniük.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: