Tavaly a digitális reklámköltés meghaladta 55,1 milliárd eurót Európában, ami 13,9 százalékos növekedést jelent – olvasható az IAB Hungary által kiadott gyorsjelentésben.
Folyamatosan növekszik a digitális reklámpiac: tíz év alatt közel négyszeresére bővült, minden gazdasági változástól függetlenül, és nem volt olyan év, amikor ne nőtt volna a mérete és ezzel a jelentősége is – írja a Kreatív Online.
A digitális piacon belül 2019-ben is minden terület növekedett, így a display adta a növekedés közel felét – a videó, illetve a mobil hirdetések szintén erős volt.
A magyar piac 2018-ban hozta a nemzetközi átlagot a növekedésben, hiszen mindkét piac 14 százalékos növekedést ért el. A hazai adatokról és a nemzetközi szegmensekről fog szólni június 17-én az IAB Café a Premier Kultcaféban, amelynek a programjában a digitális piac szakértői mutatják be a legfontosabb területeket.
A következő hónapok biztosan elhozzák kedvenc csokoládéink drágulását és ezzel együtt a minőségromlás veszélyét is.
Az eredetivel megegyező méretű modellen tesztelték az új blokkok alaplemezének betonozásánál alkalmazott eljárást.