László Roland

Itt találod az összes cikket a „László Roland” témában!

Sokan érzik úgy, hogy túl sokat költenek digitális előfizetésekre

Sokan érzik úgy, hogy túl sokat költenek digitális előfizetésekre

A világjárvány és a lezárások idején soha nem látott mértékben nőtt az online tartalom fogyasztása. Az EY több mint 20000 háztartás megkérdezésével készült nemzetközi felmérése alapján azonban most visszavonulót fújhatnak az emberek.
2022. 02. 03., 16:46
Nem mernek hosszú távra tervezni a fogyasztási cikkek gyártói

Már csak rövid távra terveznek a fogyasztási cikkeket előállító vállalatok, hogy követni tudják a vevők hirtelen és kiszámíthatatlanul változó igényeit – mutat rá az EY és az MIT közös, 370 iparági vezető bevonásával készült nemzetközi kutatása.

  Rovathírek: ÜZLETEM.HU

  Rovathírek: GUSTO

  ATOMERŐMŰ ADATOK

Egy új atomerőművi blokk építése számokban:

8.000 fő
MUNKAERŐ
500.000 m3
BETON
100.000 t
ACÉL
20.000 km
KÁBEL