Itt találod az összes cikket a „hirdetés” témában!
Megtorpant az e-kereskedelem szárnyalása a kelet-közép-európai régióban 2022 első negyedévében. Az adatok lassulásra figyelmeztetnek – derül ki a Growww Digital elemzéséből.
Még jobban tarol a koronavírus-járvány megjelenése óta az online vásárlás, a minden korábbi módszernél hatékonyabb, közösségi platformokon megjelenő hirdetéseknek is köszönhetően. Az átalakulás a vevői szokásokat és elvárásokat is alapvetően megváltoztatta.
Az online marketing sikerességét a legtöbbször az alapján ítélik meg a cégek, hogy azonnal lett-e bevételük belőle, vagy sem, de a kép ennél jóval összetettebb.
Hazai eredmények után szeretném eddigi tapasztalataimat külföldi piacra bevezetett projekten is kamatoztatni – mondta az Üzletemnek Csasztvan Nóra, a DisplayNOW vezérigazgatója.
Vádat emeltek egy csaló bűnszervezet tagjaival szemben, akik hatvan embert csaptak be és több tízmillió forint kárt okoztak – közölte a Heves megyei főügyész az MTI-vel csütörtökön.
Akár magánszemélyként akar ingatlant eladni, akár nap, mint nap foglalkozik valaki ingatlanok adásvételével, azok hirdetésével, kiemelten fontos számára, hogy az érdeklődők minél könnyebben és gyorsabban ráleljenek a hirdetéseire és érkezzenek az érdeklődő telefonhívások. Ezt könnyíti meg jelentősen az Ingatlantájoló.hu most induló hirdetés-kiemelési licitrendszere.
A Google anyavállalata, az Alphabet első negyedéves eredményjelentésében azt közölte, hogy a YouTube 6,01 milliárd dollár reklámbevételt hozott a negyedév során, amely az egy évvel korábbi 4 milliárd dollárhoz képest, ami 49 százalékos növekedést jelent.
A YouTube újabb eszközt kínál a magyar hirdetők számára, hogy még hatékonyabban érjék el reklámjaikkal a platform nézőit. Az új módszer, a YouTube Select segítségével olyan videóknál és csatornákon helyezhetik el hirdetéseiket, amelyek relevánsak egy adott szolgáltatás vagy termék meghatározott közönsége számára.
Támogatom a tanulást, szeretem, ha valaki fejlődni akar. Olyan munkahelyet akarok teremteni, ahol én is szívesen dolgoznék – mondta az Üzletemnek Scherzer Marcell, a BlueMarketing alapító tulajdonosa.
A Google nem ad teret többé a koronavírus-járványra vonatkozó összeesküvés-elméleteknek – jelentette be közleményében a kaliforniai óriásvállalat.
A Microsoft ugyan nem csatlakozik a Facebook elleni bojkotthoz, de nem örül, hogy kétes eredetű tartalmak mellett jelennek meg a hirdetései.
Az Európai Bizottság és a tagállami fogyasztóvédelmi hatóságok koordináltan fésültek át weboldalakat. A cél az volt, hogy feltárják: az Európai Unió fogyasztóit hol célozzák átverésekkel a koronavírussal kapcsolatba hozható termékek hirdetéseiben.
A Falusi és Agroturizmus Országos Szövetsége (FATOSZ) egyéves térítésmentes megjelenést kínál fel honlapján az összes falusi szálláshelynek.
Hirdetési felülettel szeretné segíteni a helyi termelők és potenciális vásárlóik összekötését az Agrárminisztérium és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.
Az a legfőbb célom, hogy képes legyek folyamatosan fejlődni, megújulni, tudásban és sokrétű tapasztalatban gyarapodni – mondta az Üzletemnek Lukátsné Boros Rita, az Adevinta Hungary HR igazgatója.
A digitális költés robbanásszerűen növekszik, a print visszaesésével a kültéri reklámok a harmadik helyre léptek elő – derül ki a CANnual Reportból.
Mivel a véleményvezérek sok esetben a hagyományos hirdetési eszközöknél jóval több fogyasztót érnek el, szerepük felértékelődött a hirdetők körében. Az elmúlt években lefolytatott versenyhivatali vizsgálatok azonban feltárták, hogy az általuk alkalmazott gyakorlat nem mindig volt megfelelő.
A Google új hirdetési megoldásával élénkülhet a verseny – a kevésbé ismert cégek nem biztos, hogy jól járnak vele.
Tavaly a digitális reklámköltés meghaladta 55,1 milliárd eurót Európában, ami 13,9 százalékos növekedést jelent.
Magyarország első közösségi autókereskedőjének alkalmazásával három perc alatt feladható egy hirdetés.
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) honlapján több lehetőség is a vásárlók rendelkezésére áll a hirdetők ellenőrzésére, hogy senki se váljon csalók áldozatává.
Sokszor nem csak munkahelyet, hanem pályát is kell módosítani ahhoz, hogy piacképes tudással rendelkezzünk.
A Firefox böngésző fejlesztője, a Mozilla olyan szolgáltatással készül együttműködni, amely havi előfizetési díj fejében hirdetésmentes hozzáférést biztosít több kiadványhoz.
Egyáltalán nem a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal a magyarországi tizenéves felhasználók körében.
A nézők játék babáit is felhasználják az Örkény Színház új produkciójához. Már csak az a kérdés, hány babát tudnak begyűjteni.
Kitartóan és profin csak akkor lehet dolgozni, ha nagyon hosszú távúak a terveid – mondja Kajári Zoltán.
A Facebook folyamatosan keresi a módját, hogy hol helyezhetne új hirdetéseket.
A német Handelsblatt két évvel ezelőtti megújulásával bebizonyította, hogy egy gazdasági napilap is lehet olvasmányos és letisztult.
Már léteznek olyan automatizált hirdetéskezelő megoldások, amelyek az időjárás-előrejelzés alapján módosítják a hirdetéseket.
Megérkeztek a Google-térképre a Volánbusz Zrt. vidéki városi menetrendjei – jelentette be a Technológiai és Ipari Minisztérium közlekedésért felelős államtitkára szombaton a Facebook-oldalán.
Számunkra most is bebizonyosodott, hogy a Gourmet a hazai gasztroszcéna legintelligensebb, legszakmaibb, legprofibb kulináris és borélményképző eseménye.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: