Itt találod az összes cikket a „adományozás” témában!
A megkérdezettek 23 százaléka soha nem rendelkezett még az adóbevallásában arról, hogy melyik civil szervezetnek ajánlja fel az adója 1 százalékát.
Az ukrajnai háborús helyzetre tekintettel a szokásosnál nagyobb jelentősége van az adományozásnak. A társaságoknál azonban érdemes átgondolni azok adójogi következményeit is.
A Generali ügyfeleinek száma hamarosan eléri itthon az egymillió főt, amit a vállalat jótékonykodással kíván emlékezetesebbé tenni.
A Falatozz.hu országos ételrendelő portál elindította az állatkertek megsegítését célzó kezdeményezését. A Szavazd meg a Falatozz.hu zabagépét! program keretében az ország négy állatkertjének 20 lakója közül lehet választani.
Harmadszor indít digitális adományozást az Auchan, február 1-je és 28-a között, amely során a vállalat A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány részére gyűjt, ezúttal is a vásárlói és munkatársai bevonásával.
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület 2020-ban is meghirdette Ünnepi Gyermek Pályázatát, melyet a Bonduelle Central Europe Kft. támogatott. A pályázat keretében mintegy 9.500 rászoruló gyermek kapott édességeket és zöldségkonzervet tartalmazó adománycsomagot.
Az UNICEF-nél összeadódik a csapat energiája, a jó szándék, a segíteni akarás és a kreativitás. 1+1 az sosem 2, hanem sokkal több – mondta az Üzletemnek Balázs Kata, a UNICEF Magyarország kommunikációs vezetője.
Már több mint 1 milliárd forinttal segítette Gattyán György a vírus okozta károk enyhítését.
Több mint 18 millió forint értékű adománykártyával támogatták a vásárlók idén a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Adni Öröm! nevű karácsonyi adománygyűjtő akcióját.
A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház és Egyetemi Oktatókórház Gyermekrehabilitációs Osztályának szobái, folyosói, közös helyiségei, valamint vizes blokkjai is megújulnak jövő nyárra a Nestlé Hungária 20 millió forintos támogatásából.
2020-ban a Covid-19 hatásainak enyhítésére és az ünnepi időszak megsegítésére a Magyar Élelmiszerbank Egyesület idén is megszervezi Karácsonyi Adománygyűjtését. Három napon keresztül, november 27-én, 28-án és 29-én országszerte közel 160 település több mint 250 áruházában várják a lakosság élelmiszeradományait.
A magyar lakosság több mint 90 százaléka gondolja úgy, hogy nem kell rendszeresen adományoznia. Mégis van nyitottság bennük, hogy többet fizessenek egy termékért, szolgáltatásért, ha azzal egy jó ügyet támogathatnak – derült ki a Generali Biztosító reprezentatív kutatásából.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vedd a hazait! Védd a hazait!" akciója a jótékonyság területére is kiterjesztette mozgalmát. A transzplantáltakat segíti az első száz darab Hazai Pakk.
Az adományozás egyébként is kedvező adóügyi szabályait, a koronavírus-járvány felülírta. A jelenlegi helyzetben még több mentesség és még több kedvezmény jár. Magyarország Európa-szerte példaértékűen, minden lehetséges eszközzel, kedvező adózási feltételekkel támogatja az adományozókat – tájékoztatott Izer Norbert, a Pénzügyminisztérium adóügyekért felelős államtitkára.
Országszerte 120 településen, több mint 200 helyszínen zajló hétvégi akció során 283 tonna tartós élelmiszert gyűjtött a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közel 5.400 önkéntese segítségével.
2019-ben ismét megszervezi hagyományos Karácsonyi Adománygyűjtését a Magyar Élelmiszerbank Egyesület.
Azt gondolom, az emberek kezdik felismerni, hogy jó érzés adni a rászorulóknak – mondja az Üzletemnek Berczelly Réka, a Baptista Szeretetszolgálat pr vezetője.
Nem csak a brandem, magam is sokoldalú vagyok – mondja az Üzletemnek Mihalcsek Noémi, a Golden Events Rendezvényszervező és Menedzsment Iroda ügyvezetője.
Több mint 284 tonna élelmiszer gyűlt össze a 22. alkalommal megszervezett Adni Öröm! akcióban.
Már elindult az előregisztráció a GiveMyChance nevű új közösségi adománygyűjtő weboldalra.
Decemberben (8-án és 16-án) kétszer is megrendezik Budapesten az Art&Design Marketet.
2024 során jelentős mértékben, 8 ponttal javultak a kormányzat vállalkozásbarát intézkedéseivel kapcsolatos várakozások a hazai kkv-k vezetőinek körében – derült ki a K&H kkv bizalmi index 2024 utolsó negyedéves kutatási adataiból.
A SALT Budapest alapvető filozófiája a hagyományos magyar konyha újragondolása. Tóth Szilárd séf és csapata olyan régi recepteket és technikákat elevenít fel, amelyek évtizedekkel, sőt évszázadokkal ezelőtt jellemezték a magyar vidéki konyhát.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: