Megváltozott az atomerőmű beruházásért felelős társaság neve és arculata

atombusiness.hu  |  2017. 10. 10., 13:46

Paks II. Atomerőmű Zrt. néven folytatja munkáját az atomerőmű kapacitás fenntartásáért felelős társaság. Megújult a cég arculata is.

Paks II. Atomerőmű Zrt. néven folytatja munkáját az atomerőmű kapacitás fenntartásáért felelős társaság. Megújult a cég arculata is.

Az új név - korábban MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt.-nek hívták a társaságot - és új arculat is jelzi, hogy új szakaszba, a megvalósítás szakaszába lépett az erőműberuházás - fogalmazott sajtótájékoztatóján Lenkei István vezérigazgató. Az Európai Bizottság teljes egészében napokban publikált, de március óta ismert állásfoglalása előírta, hogy funkcionálisan és jogilag különüljön el a társaság a meglévő erőművet üzemeltetőtől.

Ez a Paks II. MVM Csoportból való 2014. évi kiválásával megtörtént, amit immár a név is tükröz. A fejlesztő szó elhagyása pedig azt jelzi, hogy nemcsak az építés, hanem a majdani, hatvan évre szóló üzemeltetés is a társaság feladata - vázolta Lenkei István.

Az új arculatot, beleértve a logót, ami egy P betű és a római számmal írt kettes kombinációjából szerkesztett, start, play gombot "idéző" háromszög, külső vállalkozó bevonása nélkül, a társaság kommunikációs szakemberei tervezték élükön Nagy Tamással - mondta el Mittler István.

A kommunikációs igazgató hozzátette, annak köszönhetően, hogy jól tervezetten zajlik az átállás, csupán a nagy arculati elemek kiváltása jelent plusz költséget, ami 3-5 millió forint között van - mondta. Hozzátette, az új nevet és arculatot október 9-étől használják, bevezetéséhez kampányt nem társítanak. (MTI)

Fotó: Mittler István kommunikációs igazgató és Lenkei István vezérigazgató a sajtótájékoztatón, forrás: Paks II. Zrt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2021. 12. 01., 16:04
A gyerekeink a legjobb coachok: megtanítanak rá, hogyan kell bánni másokkal, ráadásul azonnal visszajelzik, ha valamit rosszul csinálsz – mondta az Üzletemnek Izsák Miklós, a JCDecaux Hungary kereskedelmi és marketingigazgatója.
2021. 12. 02., 09:26
Az Amway 30 éve működik sikeresen a magyarországi piacon, ezt a sikertörténetet szeretném továbbvinni, célom a direkt értékesítésnek, mint iparágnak nagyobb elismertséget szerezni – mondta az Üzletemnek Kiss-László Dalma, az Amway Hungária marketing és PR igazgatója.
2021-12-05 14:52:55
A munkavállalók a hibrid munkamodellt részesítik előnyben, derül ki a Skanska harmadik, a kelet-közép-európai régióban szervezett kutatásából, amelyet az irodákban történő munkavégzéssel kapcsolatos attitűdök feltérképezése érdekében végeztek el.

  Rovathírek: ÜZLETEM.HU

  Rovathírek: GUSTO

  ATOMERŐMŰ ADATOK

Egy új atomerőművi blokk építése számokban:

8.000 fő
MUNKAERŐ
500.000 m3
BETON
100.000 t
ACÉL
20.000 km
KÁBEL