Itt találod az összes cikket a „zöld marketing” témában!
Milyen fogyasztóvédelmi követelményeknek kell megfelelniük a zöld reklámoknak? Milyen úgynevezett „zöld állításokat” használhatnak a vállalkozások a kommunikációjuk során?
A vásárlásnál egyre vonzóbb hívószó a fenntarthatóság és környezettudatoság, amit a vállalkozások ún. „zöld állításokkal” igyekeznek közvetíteni a fogyasztók felé. Kérdés azonban, hogy minden zöld-e, ami annak látszik.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közzétette „Zöld marketing” tájékoztatóját, mely a vállalkozásokat támogatja a környezetbarát jellegre és fenntarthatóságra vonatkozó, megfelelő reklámgyakorlat kialakításában.
Számlázási láncokat működtető bűnszervezet tevékenységét szakította meg a napokban a NAV Dél-alföldi Bűnügyi Igazgatósága. A nyomozók vagyonbiztosítási intézkedései eredményeként a költségvetésnek okozott közel 2 és fél milliárd forintos vagyoni hátrány teljes egészében megtérült.
Rendkívüli eredménnyel zárult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a Budapest Borfesztivál közös jótékonysági borárverése.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: