Webáruház

Itt találod az összes cikket a „webáruház” témában!

Egyre tudatosabb az online vásárló

Egyre tudatosabb az online vásárló

Míg a termékkategóriák tekintetében nincs jelentős változás az elmúlt évek során, egyre több szolgáltatásfajta esetén választják az online vásárlást a felnőtt magyarok – derült ki a Reacty Digital 2023. áprilisi felméréséből.
2022. 07. 09., 09:07
Akár már másnapra rendelhetünk hazai élelmiszereket

Törökbálinton adták át a Közért+ legkorszerűbb technológiával ellátott raktárát. A legalább 90 százalékban magyar élelmiszereket forgalmazó webshop akár már másnapra vállalja a rendelések kiszállítását Budapesten és vonzáskörzetében.

2022. 03. 03., 11:13
Az e-kereskedelmi cégek is megérezték az ukrajnai háború kitörését

Az orosz-ukrán háború egy héttel ezelőtti kitörése óta az e-kereskedelmi cégek 58 százaléka tapasztalt visszaesést a forgalmában, 42 százalékuk esetében ennek mértéke elérte a 20 százalékot is – derül ki az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál gyorsfelmérésében részt vevő közel száz internetes áruház válaszaiból.

2022. 02. 16., 19:19
GVH: nem használják ki az adatvagyon adta lehetőséget a webáruházak

Az online kiskereskedők adatvagyonának keletkezését és szerepét járta körül most közzétett piacelemzésében a Gazdasági Versenyhivatal. A versenyhatóság az elemzés alapján több javaslatot tett a fogyasztói bizalom erősítése, illetve a hazai kkv-k fejlesztése érdekében.

2021. 12. 08., 15:11
Kétszer-háromszor több webshopot is elbírhat a magyar piac

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat a magyar piac.

2021. 10. 22., 11:30
A magyar fogyasztók többsége már online vásárol divatcikkeket

A GLAMI divatböngésző ünnepi vásárlási szokásokat vizsgáló felmérése szerint a magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni.

2021. 10. 12., 12:15
Napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége

Az Amazon a világ vezető e-kereskedelmi piactere. Tavaszi, lengyelországi piacra lépésével megkezdte terjeszkedését Közép-Kelet-Európában. Már nem az a kérdés, hogy jön-e Magyarországra, hanem hogy mikor.

2021. 08. 06., 10:30
Keresik az év webshopját

Ötödik alkalommal küzdenek meg a magyarországi webáruházak Az Év Webshopja címért. A verseny résztvevőit kizárólag szakmai szempontok alapján értékeli a zsűri.

2021. 07. 16., 13:30
Honlapblokkolással is védik a vásárlókat

A piacfelügyeleti törvény péntektől alkalmazható módosításainak köszönhetően még eredményesebben léphetnek fel a hatóságok a fogyasztók biztonsága érdekében.

2021. 05. 05., 19:45
Ön elégedett a csomagszállítók és a webáruházak munkájával?

Jelentősen javult az elmúlt két évben a futárcégek és a webáruházak megítélése, a Comnica országos, reprezentatív kutatásában ezek a cégek, valamint az étel-házhozszállítók érték el a legnagyobb tetszésnövekedést 2019-hez képest.

2021. 05. 05., 19:00
Megnyitott a Samsung Webáruház

Elindult hazánkban a Samsung Magyarország hivatalos Webáruháza, amelyen keresztül a felhasználók közvetlenül a hivatalos magyarországi forgalmazó weboldaláról vásárolhatják meg a legújabb mobil és viselhető eszközöket.

2021. 03. 31., 17:30
A home office faház mindent vitt

Kert végébe felépíthető home office faházat, erotikus pózokat bemutató sütiformázót és dizájnos fürdőszobai dézsát keresnek a magyarok karantén idején. Egy éve indult útjára a #vegyélhazait kezdeményezés, amely most összegyűjtötte, hogy az elmúlt tizenkét hónapban milyen termékekre és üzletekre kattintottak leginkább a felhasználók.

2021. 03. 07., 16:00
Csak egy apró hiba, és a vevők fele lelécel

A webshopoknak olyan sikerreceptet kell találniuk, mely az üzleti célok, a felhasználói élmény és a technológiai fejlesztések tökéletes kombinációjából áll össze.

2021. 03. 02., 18:15
GLAMI: öt évet ugrott a jövőbe a divatkereskedelem digitalizációja

Gyökeresen átalakulás várható a divatkereskedelemben, a gyors piaci változások a márkákat és a kiskereskedőket egyaránt érintik. Az online kereskedők helyzeti előnye megkérdőjelezhetetlen, a kereskedelmi láncok több ezer offline üzletet zártak be és jelentős összegeket fektetnek e-kereskedelembe.

2021. 03. 01., 16:00
A Pelenka.hu lett az ország kedvenc baba-mama boltja

Az Ország Boltja 2020 üzleti verseny keretein belül idén is összemérték erejüket hazánk meghatározó e-kereskedelmi vállalkozásai. Az alig három éve indult Pelenka.hu a vásárlók visszajelzései alapján az év legnépszerűbb baba-mama boltja lett.

2020. 11. 13., 10:00
Milyen egy jó hűségprogram?

A hűséges, visszatérő vásárlókra lehet építeni egy jól működő vállalkozást. Miközben egy-egy új vevő megszerzése 6-7-szer többe kerül, mint a régi megtartása, a meglévő ügyfelek még 67 százalékkal többet is költenek az újaknál. Csakhogy a digitalizáció alaposan megnehezíti az ügyfelek megtartását.

2020. 11. 11., 17:30
A szinglik hatalmasat dobtak az Alibaba forgalmán

Már az első félórát követően meghaladta a tavalyi végeredményt az Alibaba kínai internetes kiskereskedelmi portál forgalma szerdán a szinglik, azaz az egyedülállók napja alkalmából immár tizenkettedszerre tartott kiárusításon.

2020. 11. 03., 13:00
Tudatosabban spórolnak idén az online vásárlók

A koronavírus-járvány jelentős lökést adott a hazai e-kereskedelem fejlődésének: az idei második negyedévben a teljes kiskereskedelmi forgalomnak már csaknem 10 százaléka az online térben zajlott. Az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál tapasztalatai szerint a vásárlók ebben a bizonytalan időszakban tudatosabban szűrik ki az olcsóbb termékeket.

2020. 10. 11., 17:00
Nyolc tipp a zökkenőmentes online vásárláshoz

Egy hazai felmérés szerint a válaszadók fele már most többet költ divatcikkekre az interneten, mint a hagyományos üzletekben – ez a jelenlegi helyzetben biztonságosabb opciónak tűnik, azonban ennek a vásárlási módnak is megvannak a maga kockázatai.

2020. 07. 22., 15:00
Kétszeresére nőhet a ruhára költött összeg a járvány után

Januártól júniusig átlagosan 3,4 százalékkal nőttek a fogyasztói árak az előző év azonos időszakához képest a KSH adatai szerint. A Vatera friss felmérése rávilágított, hogy márciustól júniusig átlagosan havi 8 875 forintot kötöttek ruhára a válaszadók, az év további részében viszont kétszer ennyit terveznek.

2020. 07. 21., 11:30
E-kereskedelem: ezek a szektorok bővülhetnek még

Számos vállalkozás most indít webáruházat vagy fejleszti webshopját: az ideális e-kereskedelmi szoftver kiválasztását a LogiNet most megjelent ingyenes e-bookja segíti.

2020. 06. 22., 13:15
Rekordforgalom a Praktikernél

Magyarországi történetének legjobb évét zárta a Praktiker 2019-ben. A legjelentősebb árbevételt a szaniter, a kert, az építőanyag és a hidegburkolás kategóriák generálták. A webshop forgalma továbbra is dinamikusan fejlődött.

2020. 06. 12., 14:30
Ők a legtudatosabb és legóvatosabb online vásárlók

Az internetezők 14 százaléka szokott az okostelefonjával fizetni, a fiataloknak azonban már a 20 százaléka teszi ugyanezt – derül ki a K&H e-dukáció információbiztonsági programhoz készült kutatásából.

2020. 06. 04., 16:00
Még fél évnyi időt nyerhetnek a webshopok

Fél éves halasztást javasol az elektronikus kereskedelmi áfa jogszabálymódosító csomag bevezetésére az Európai Bizottság. Ez alapján az új szabályozás 2021. január 1. helyett csak 2021. július 1-jétől lesz hatályos annak érdekében, hogy a tagállamoknak és a webshopoknak elég idejük legyen a felkészülésre.

2020. 04. 14., 19:45
Hat dolog, amit minden webshop indítónak tudnia kellene

A K&H a Shoprenterrel közösen összeállított egy webáruház indítási kisokost. Így segítenek a cégeknek, hogy melyik az a 6 terület, amit mindenképpen érdemes átgondolni, mielőtt belevágnánk egy saját webshop létrehozásába.

2020. 01. 16., 13:15
Így és ezt rendeltük tavaly a neten

Tavaly az e-kereskedelemben forgó termékeket tekintve a fővárosban a műszaki cikkek, vidéken a kisebb értékű ruházati cikkek és autós kiegészítők voltak a legkelendőbbek.

2019. 07. 08., 14:30
Nem stimmel minden az ellenőrzött webáruházaknál

A fogyasztók jogainak védelme érdekében az ügyészség tizenhat webáruház szerződési feltételeit vizsgálta és mindegyikben talált törvénysértő kikötést – közölte Szabó Ferenc Pest megyei főügyész hétfőn.

  Rovathírek: ÜZLETEM.HU

  Rovathírek: GUSTO

  ATOMERŐMŰ ADATOK

Egy új atomerőművi blokk építése számokban:

8.000 fő
MUNKAERŐ
500.000 m3
BETON
100.000 t
ACÉL
20.000 km
KÁBEL