ügyfélelégedettség-mérés

Itt találod az összes cikket a „ügyfélelégedettség-mérés” témában!

Az ügyfélélményt a hazai nagyvállalatok közel fele már az üzleti stratégiájába emelte

Az ügyfélélményt a hazai nagyvállalatok közel fele már az üzleti stratégiájába emelte

Töretlenül növekszik a kimagasló ügyfélélmény iránti vágy: a cégvezetők és a vásárlók számára is megkerülhetetlen fogalommá nőtte ki magát – derül ki az NRC kutatásából.
2021. 05. 11., 11:30
Ezt várja a 21. századi ügyfél a biztosítóktól

A digitalizáció a biztosítási szektorban is egyre hatalmasabb szerepet tölt be: a szolgáltatók egyre több információt érhetnek el életmódunkról, vezetési stílusunkról, egészségügyi adatainkról.

2019. 10. 19., 11:30
A B2B marketing titkos fegyvere: a social proof

Minden vásárlói döntés, amivel egy új cég vagy szolgáltatás mellett tesszük le a voksunkat, a megelőlegezett bizalomra épül. Hogyan érhetjük el, hogy az ügyfél legyőzze a bizalmatlanságát és átlendüljön a holtponton?

  Rovathírek: ÜZLETEM.HU

  Rovathírek: GUSTO

Szeretünk inni. Persze csak módjával. És amikor iszunk, az mindig több mint egyszerű piálás. Néha eszünk is, és erről a kettőről mindig eszünkbe jut valami. A Mindegy csak folyjon! a Gusto magazin és az ÉrdFm 101.3 közös podcastja.

  ATOMERŐMŰ ADATOK

Egy új atomerőművi blokk építése számokban:

8.000 fő
MUNKAERŐ
500.000 m3
BETON
100.000 t
ACÉL
20.000 km
KÁBEL