Itt találod az összes cikket a „Mastercard” témában!
Egyes cégek rejtett módon veszik rá a gyanútlan felhasználókat szolgáltatásaik előfizetésre. Az uniós fogyasztóvédelmi hatóságokat a bankkártya-társaságok is támogatják.
Dinamikusan fejlődik az e-kereskedelmi piac Magyarországon, 2021-ben a forgalom több mint 1200 milliárd forint volt.
8109 forint – átlagosan ekkora összeg jutott egy belföldi kártyás vásárlásra, összesen pedig közel 520 millió tranzakcióra jutott 4216 milliárd forintos forgalom. Erre a piacra lépett be a világszerte egyre nagyobb teret nyerő Google Pay fizetési megoldás.
Szendrei Szabolcsot nevezte ki a Mastercard a hordozható fizetési eszközök (wearable payment devices) elterjesztéséért Európában.
Zsebpénzkiegészítés, tanulmányok, albérlet vagy vágyott ingóságok – leginkább ilyen célokra fordítják a fiatalok a diákmunkával szerzett jövedelmeket. Az euDiákok Iskolaszövetkezet most fizetéselőleget ad tagjainak, hogy megkönnyítse számukra nyári terveik megvalósítását és hozzásegítse őket a jól megérdemelt pihenéshez.
Az utazások fellendülése globális szinten továbbra is egyenetlen, a vizsgált országok egyötödében a belföldi repülőjegy-foglalások már elérik a járvány előtti szint 90 százalékát.
Az emberek 54 százaléka ugyanolyan gyakorisággal, majdnem 40 százaléka sűrűbben fog online vásárolni az idén a tavalyi rekordévhez képest – derül ki a Mastercard támogatásával készült Fizetési Élmény Riportból.
Magyarországon az ügyfelek közel 80 százaléka néha nem tudja utólag beazonosítani bankkártyás vásárlásait, és a kelet-közép-európai régióban is hasonló az arány – derül ki a Mastercard 11 ország részvételvével készített nemzetközi kutatásából.
A Google nagy változtatásokat végzett a Pay appban, hogy egyszerűbbé tegye a fizetéseket, és segítse pénzügyeink hatékonyabb kezelését.
A K&H Bank ifjúsági számlacsomagját díjazták a Mastercard – év bankja programján. Az év lakossági számlacsomagjának választott, teljeskörű banki megoldás a legfiatalabb korosztálytól, már hatéves kortól biztosít számlavezetést.
Tanulj, fejlődj! – Nagykép a gasztronómiáról címmel indítja első online kampányát a Piqniq Budapest. A Mastercarddal közösen megvalósuló kezdeményezésben közel száz szakember megszólalásával, huszonöt témán keresztül mutatkoznak be a hazai gasztronómia szereplői.
Az Erste hitelkártyás tranzakciók esetében is elérhetővé vált a Mastercard Részletfizetés. Az ügyfelek a boltokban a POS terminálon, a webáruházakban online is választhatják a fizetendő összeg fix részletekben történő kiegyenlítését a vásárlás pillanatában.
Az elektronikus fizetés gyors tempóban váltja fel a készpénzhasználatot, sok kereskedők mégis vonakodik bevezetni az elektronikus fizetés lehetőségét.
A Viber felhasználói már a közeljövőben biztonságosan küldhetnek havonta 125 ezer, évente maximum 780 ezer forintos összeget.
A Mastercard és a bankkártya elfogadásra specializálódott SumUp elsősorban a kis- és mikrovállalkozások körében szeretné emelni a készpénzmentes fizetés arányát.
Az Üzletem.hu összefoglalója.
A bogyólé márkanév a francia bravúros magyarítása, bármelyik posztmodern írónk megirigyelhetné.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: