Itt találod az összes cikket a „Marketing Commando” témában!
Tartósan átalakultak a lakosság fogyasztási szokásai a koronavírus-járvány hatására. Megváltozott, hogy mire, mennyit, hol költünk, és ez nem kedvez a kis- és közepes vállalkozásoknak – mutat rá a Marketing Commando reprezentatív kutatása.
Egy hónap után szerdán kinyithattak az üzletek. Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő öt pontban foglalta össze a legfontosabb marketing feladatokat, amelyeket egy kkv elvégezhet a sikeres nyitás érdekében.
A Facebook már nemcsak a kis- és közepes vállalkozások legnépszerűbb marketingeszköze, hanem a leghatékonyabbra értékelt is. A legtöbb kkv oda menekült a koronavírus „elől", azonban a kék óriás egyre többet követel a sikerért cserébe, mégis jobban bíznak benne. Stockholm-szindrómában a kkv-k .
Megérkeztek a Google-térképre a Volánbusz Zrt. vidéki városi menetrendjei – jelentette be a Technológiai és Ipari Minisztérium közlekedésért felelős államtitkára szombaton a Facebook-oldalán.
Számunkra most is bebizonyosodott, hogy a Gourmet a hazai gasztroszcéna legintelligensebb, legszakmaibb, legprofibb kulináris és borélményképző eseménye.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: