Itt találod az összes cikket a „márkahűség” témában!
Az online vásárlással automatizált lett a rendszer, a korábbinál jóval kevesebb értékesítőre van szükség. Kasza Tamás értékesítési szakértő szerint 2022-ben sokkal nagyobb hangsúlyt kellene fordítani a márkaépítésre.
A vásárlók egyre inkább visszavágynak az üzletekbe – emeli ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatása.
A magyarok 15 százaléka ragaszkodik a megszokott termékekhez, míg a világban csupán 8 százalékos a márkahűség.
Az amerikaiak többségét jobban izgatja az Apple iPhone-ja, mint a Google operációs rendszere.
Új támogatási lehetőség nyílik 50 milliárd forint keretösszeggel a leghátrányosabb helyzetű régiókban és a szabad vállalkozási zónákban működő mikro- és kisvállalkozások számára; a GINOP Pluszban meghirdetett pályázati felhívás célja a vidéki vállalkozások versenyképességének növelése.
A SALT Budapest alapvető filozófiája a hagyományos magyar konyha újragondolása. Tóth Szilárd séf és csapata olyan régi recepteket és technikákat elevenít fel, amelyek évtizedekkel, sőt évszázadokkal ezelőtt jellemezték a magyar vidéki konyhát.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: