KPMG Magyarország

Itt találod az összes cikket a „KPMG Magyarország” témában!

Jelentős a fejlesztési potenciál a magyar cégek ügyfélszolgálati folyamataiban

Jelentős a fejlesztési potenciál a magyar cégek ügyfélszolgálati folyamataiban

A KPMG kutatása szerint a mesterséges intelligencia használatának lehetősége foglalkoztatja leginkább az ügyfélszolgálati csatornáikat fejlesztő magyar vállalatokat.
2023. 05. 11., 16:13
Az adatközpontúság még emberközpontúbbá teheti a HR-t

Az adatközpontúvá válás nagyban segíti az emberközpontúságot – állítják a KPMG szakértői. Az adatalapú HR a nagy adatmennyiséggel dolgozó és kellően nyitott cégek számára tartogat hatalmas lehetőségeket.

  Rovathírek: ÜZLETEM.HU

  Rovathírek: GUSTO

  ATOMERŐMŰ ADATOK

Egy új atomerőművi blokk építése számokban:

8.000 fő
MUNKAERŐ
500.000 m3
BETON
100.000 t
ACÉL
20.000 km
KÁBEL