Itt találod az összes cikket a „irodai munka” témában!
Egy globális kutatás megállapításai alapján összesen hatféle tipikus munkavállaló különböztethető meg a technológiai fejlettség, valamint a helytől független, rugalmas munkavégzés szintje szerint, amellyel mostantól minden vezetőnek és cégnek kalkulálnia kell.
2020 márciusa óta felismertük, hogy a Covid-19 ugyan kiszámíthatatlan, azonban megtervezhetjük a munkahelyeket oly módon, hogy korlátozni tudjuk a fertőzések terjedését. Mi a lényeges az irodák átalakításában?
Az irodai dolgozóknak a legtöbb esetben az idő a legnagyobb ellenségük, sokan nem is tudják, hol szivárognak el a munkával töltött hasznos percek a nap folyamán. A Smart Project egy olyan vállalatirányítási rendszer, amely egyedi igények szerint gyorsítja fel az összes munkafolyamatot úgy, hogy az adminisztratív teendőkre fordított idő ezzel fordítottan arányosan csökken.
A Xerox Holdings Corporation megbízásából készült el az a globális üzleti felmérés, amely szerint a megkérdezett szervezetek munkaerejének 82 százaléka 12-18 hónapon belül visszatérhet a munkahelyére.
90 százalékának nem jön be a nyitott terű iroda, csak 10 százalékuk gondolja úgy, hogy vannak előnyei – derült ki abból az októberi felmérésből, amelyet a november 20-i Big Office Day szervezői készítettek csaknem 1000 válaszadó megkérdezésével.
Fotók a csapatépítőről, poszterek, inspiráló feliratok? Cuki kis tárgyak a térelválasztón? Valószínűleg ezekre semmi szükség az irodában.
A Tesla modellje érte el elsőként az 500-as igényelt darabszámot a 30 milliárd forintos keretösszegű pályázaton.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: