Itt találod az összes cikket a „hűségprogram” témában!
A hűséges, visszatérő vásárlókra lehet építeni egy jól működő vállalkozást. Miközben egy-egy új vevő megszerzése 6-7-szer többe kerül, mint a régi megtartása, a meglévő ügyfelek még 67 százalékkal többet is költenek az újaknál. Csakhogy a digitalizáció alaposan megnehezíti az ügyfelek megtartását.
A törzsvásárlói programok időről időre megújulnak, egyre inkább személyre szabottak lesznek. Ezek a programok technikájukban, rendszerükben és szolgáltatásaikban eltérnek egymástól.
A digitális banki csatornák biztonságosabbá tétele az egyik legnagyobb feladat a pénzügyi világban.
Arról van szó, hogy a feleségem a fejébe vette, hogy nemcsak a saját, hanem az én bélflórám egyensúlyát is helyreállítja.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: