Itt találod az összes cikket a „gyógyfürdő” témában!
A Magyar Turisztikai Ügynökség elindította legújabb, hazánk gyógyfürdőit a középpontba állító belföldi és nemzetközi kampányát. A reklámkampány célja, hogy a forgalomélénkítés által növekedjen a szolgáltatók bevétele, ami hozzájárulhat az energiaköltségek kigazdálkodásához.
Ötszáz nappal az első európai Covid-19 eset után az Ensana – Európa vezető gyógyfürdőmárkája – bevezeti a „Gold for Heroes" programot. Ezzel az egészségügyi dolgozók rendkívüli munkáját ismerik el.
December 1¬-jétől Kántás Zoltán a sárvári fürdő ügyvezető igazgatója.
Magyarország turizmusában kiemelt szerepet játszanak a gyógyfürdők, amelyek védjegyrendszerének megújítását szükségesnek látják a szakemberek.
Veszprémben és Pécsen folytatódott a VOSZ új irodáinak átadása.
Küldetése, hogy a borászatok kedvelői ősszel is felfedezzék a régió egyedülálló borkultúráját, gasztronómiáját.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: