Itt találod az összes cikket a „gyógyfürdő” témában!
A Magyar Turisztikai Ügynökség elindította legújabb, hazánk gyógyfürdőit a középpontba állító belföldi és nemzetközi kampányát. A reklámkampány célja, hogy a forgalomélénkítés által növekedjen a szolgáltatók bevétele, ami hozzájárulhat az energiaköltségek kigazdálkodásához.
Ötszáz nappal az első európai Covid-19 eset után az Ensana – Európa vezető gyógyfürdőmárkája – bevezeti a „Gold for Heroes" programot. Ezzel az egészségügyi dolgozók rendkívüli munkáját ismerik el.
December 1¬-jétől Kántás Zoltán a sárvári fürdő ügyvezető igazgatója.
Magyarország turizmusában kiemelt szerepet játszanak a gyógyfürdők, amelyek védjegyrendszerének megújítását szükségesnek látják a szakemberek.
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: