Demeter Ákos

Itt találod az összes cikket a „Demeter Ákos” témában!

Hagyományos ügyfélszolgálatot és átláthatóbb ajánlatokat igényelnek a vásárlók

Hagyományos ügyfélszolgálatot és átláthatóbb ajánlatokat igényelnek a vásárlók

A hagyományos call center továbbra is a legnépszerűbb ügyfélszolgálati csatorna – derül ki az EY digitális szokásokat feltérképező, 18 000 háztartást vizsgáló nemzetközi kutatásából.
2019. 05. 29., 15:45
Online bankolás: aggódunk az adataink biztonsága miatt

Bár pénzügyeik kezelésében felkészültebbek a magyarok, mint a régió többi országának lakosai, az internetes banki szolgáltatások népszerűségét csökkenti, hogy hazánkban az átlagnál is jobban aggódnak személyes adataik biztonságáért az emberek – mutat rá az EY 3600 fő megkérdezésével készült régiós kutatása.

  Rovathírek: ÜZLETEM.HU

Miközben a személyautó és a tehergépkocsi gumiabroncsok piaca stagnál idén a harmadik negyedévben az előző év azonos időszakához képest, töretlen a vásárlói kedv a személyautókra gyártott négyévszakos abroncsok iránt, itt 20 százalékos növekedést regisztráltak éves összevetésben.

  Rovathírek: GUSTO

  ATOMERŐMŰ ADATOK

Egy új atomerőművi blokk építése számokban:

8.000 fő
MUNKAERŐ
500.000 m3
BETON
100.000 t
ACÉL
20.000 km
KÁBEL