CRM

CRM

Itt találod az összes cikket a „CRM” témában!

Így dolgozik helyettünk éjjel-nappal az automatizált időpontfoglalás

Így dolgozik helyettünk éjjel-nappal az automatizált időpontfoglalás

Minden elvesztegetett perccel egy potenciális ügyfél sétál ki az ajtón. Ezt a sikeres kisvállalkozások ma már nagyon jól tudják. Mert az ügyfelek nem várnak – azonnali megoldásokat keresnek, és ha nem találják, továbbállnak.
2025. 07. 07., 20:45
Kinek dolgozol valójában? – Így segít a CRM rendszerezni az ügyfélportfóliót

A fejben tárolt ügyfélkapcsolatok és a „nagyjából tudjuk” szemlélet a mikro- és kisvállalkozások természetes velejárója – de az érzés sajnos messze nem helyettesítheti a struktúrált információt. Lássuk, miért érdemes kilépnünk ebből a komfortzónából, és hogyan segíthet ebben a VOSZPort CRM rendszere – olvasható a VOSZPort blogbejegyzésében.

2020. 10. 30., 16:15
Az e-kereskedelem felpörgeti a B2B szektor CRM eszközeinek használatát is

Az e-kereskedelem felpörgése alaposan átformálta a vállalkozások egymással ápolt üzleti kapcsolatait is. Mivel a legtöbb cég digitalizálódni kezdett, így egymással is online üzletelnek, ami magával hozta az ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) rendszerek terjedését is.

  Rovathírek: ÜZLETEM.HU

  Rovathírek: GUSTO

  ATOMERŐMŰ ADATOK

Egy új atomerőművi blokk építése számokban:

8.000 fő
MUNKAERŐ
500.000 m3
BETON
100.000 t
ACÉL
20.000 km
KÁBEL