CRM

CRM

Itt találod az összes cikket a „CRM” témában!

A mesterséges intelligenciával teljesen megérthetjük ügyfeleinket?

A mesterséges intelligenciával teljesen megérthetjük ügyfeleinket?

Az ügyfélélmény minden szakaszában és a vállalat teljes életciklusa során adatok keletkeznek, az optimális felhasználásuk és értelmezésük az ügyfelek megértéséhez vezet, ami a siker kulcsa.
2020. 10. 30., 16:15
Az e-kereskedelem felpörgeti a B2B szektor CRM eszközeinek használatát is

Az e-kereskedelem felpörgése alaposan átformálta a vállalkozások egymással ápolt üzleti kapcsolatait is. Mivel a legtöbb cég digitalizálódni kezdett, így egymással is online üzletelnek, ami magával hozta az ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) rendszerek terjedését is.

  Rovathírek: ÜZLETEM.HU

  Rovathírek: GUSTO

A fehér proseccóhoz hasonlóan a rozék is csak akkor nevezhetők proseccónak, ha a régió kilenc jól meghatározott tartományában termesztett szőlőből készülnek, illetve legalább 60 napig kell érlelődniük.

  ATOMERŐMŰ ADATOK

Egy új atomerőművi blokk építése számokban:

8.000 fő
MUNKAERŐ
500.000 m3
BETON
100.000 t
ACÉL
20.000 km
KÁBEL