Itt találod az összes cikket a „ClientFirst Consulting” témában!
Átlépte az 500 forintos lélektani határt egy csésze kávé átlagára a magyar városközpontokban – derült ki a ClientFirst Consulting felmérésből.
Vigyáznak a vendégek egészségére, de összességében kevés kreatív ötlettel javítják az vásárlói élményt a magyar kávézókban – derült ki az ügyfélkiszolgálás piacán 20 éve jelen lévő ClientFirst Consulting országos kutatásából.
A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között.
Igyekszem világos és konkrét célokat megfogalmazni kollégáimnak, és hozzá erkölcsi, anyagi motivációt kötni – mondta az Üzletemnek Mózes István, az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting Kft. ügyvezető partnere.
A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban.
Példaértékű gazdasági ökoszisztémát jelent Zalaegerszegen a felsőoktatás, az ipar, a vállalkozók és az önkormányzat együttműködése, amelynek révén a város régiós jelentőségre tehet szert a járműipari kutatás-fejlesztés terén – hangzott el a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége által Zala vármegyében a közelmúltban megrendezett elnökségi ülésén.
Kávéval töltik meg az Akváriumot október 8-án.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: