Itt találod az összes cikket a „cégreklám” témában!
A Gazdasági Versenyhivatal piacelemzés keretében vizsgálja, milyen eltérések tapasztalhatók a „zöld” reklámüzenetek valós tartalma és azok fogyasztói értelmezése között.
Az emberek előnyökért sem mennek bele biztosan a szolgáltatóváltásba, mert úgy gondolják, hogy az nagyon macerás – állítja Endersz Frigyes, a Flip vezetője.
Ma már nem elég, ha valakinek céges Facebook-oldala van, a YouTube ugyanis nélkülözhetetlenné vált a vállalkozások életében – állítja a szakember.
Idén akár 624 milliárd dollárt is költhetnek energiahatékonysági beruházásokra világszerte a tavalyi 600 milliárd dollár után – derül ki a Nemzetközi Energiaügynökség (IEA) előrejelzéséből. A tanulmány szerint a tavalyi 2,2 százalékról 2030-ra 4 százalék fölé kellene emelni az energiahatékonyság növelésének ütemét.
Megkerülhetetlen cukrászlegendák, a csoki iránti szerelemből született friss kisvállalkozások, ékszerdobozhoz hasonlító helyiségek és nagypolgári miliő.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: