Itt találod az összes cikket a „brand” témában!
Van-e valóban mérhető értéke egy jól felépített, ismert és elismert márkának? Melyek azok a szektorok, ahol különösen számít a márkanév egy piaci adásvétel esetén?
Az online vásárlással automatizált lett a rendszer, a korábbinál jóval kevesebb értékesítőre van szükség. Kasza Tamás értékesítési szakértő szerint 2022-ben sokkal nagyobb hangsúlyt kellene fordítani a márkaépítésre.
A magyar vásárlók 68 százaléka az eredeti márkát választaná az utánzat helyett – derült ki a Pilsner Urquell megbízásából készített Nagy Eredetiség Tesztből.
A 100 százalékban magyar tulajdonban lévő INTERO Design által kifejlesztett technológia olyan strukturált felületek gyártását teszi lehetővé, amelyek utánozhatatlan érzéseket biztosítanak üvegen, fán és plexi bútorelemeken.
A magyarok 15 százaléka ragaszkodik a megszokott termékekhez, míg a világban csupán 8 százalékos a márkahűség.
Januártól Ádám Boglárka az új marketingvezető a Borhálónál. A márka nyáron arculatában is megváltozik.
A legtöb cég elköveti a weboldalán azokat a típushibákat, amelyek által akár hiteltelenné is válhat.
A Dining Guide és a Magyar Bocuse d’Or Akadémia életre hívta a Made in Hungary” Top Gasztronómiai Társulást a 20 legjobb hazai étterem részvételével.
Air France HOP néven folytatja leányvállalatának márkaépítését az Air France.
A világon a legnagyobb mennyiségben értékesített cseh márka, a Kozel idén januártól megújult.
Nem csak a brandem, magam is sokoldalú vagyok – mondja az Üzletemnek Mihalcsek Noémi, a Golden Events Rendezvényszervező és Menedzsment Iroda ügyvezetője.
Budapest, a Balaton és Sopron turisztikai márkázása is szerepel Bódis Gábor bakancslistáján.
Kardos István hisz abban, hogy mi, magyarok empatikusak vagyunk és nem csak kampányszerűen segítünk. A Magyar Vöröskereszt főigazgatója az Üzletem-nek adott interjúban arról is beszélt, hogyan teremtenek win-win szituációt a kisebb és nagyobb cégekkel.
Kimerült a forrás.
Szokásos évzáró összegzésünk következik.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: