Itt találod az összes cikket a „Agrármarketing Centrum” témában!
A kereskedelmi márkák amszterdami kiállításán (World of Private Label-PLMA) 21 magyar kiállító jelenik meg az Agrármarketing Centrum közösségi standján május 28-29-én.
23 magyar vállalkozás mutatkozik be idén a dubaji Gulfoodon, a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari szakkiállításán – tájékoztatott az Agrármarketing Centrum.
Az október 11-ig tartó ANUGA rendezvényen 60 magyar cég képviselteti magát – közölte az Agrármarketing Centrum.
Országos médiakampányt indít a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegy népszerűsítése érdekében az Agrármarketing Centrum az Agrárminisztérium és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal közreműködésével.
Egyre tudatosabbak a bevásárlóközpontok látogatói: a könnyen megközelíthető, környezetbarát, külső zöldterületekkel is rendelkező komplexumokat választják a legszívesebben.
A 22 magyar borvidéket bemutató rövidfilmsorozatot indított az Agrármarketing Centrum.
Kormányhatározat született a közösségi bormarketing agrárpolitikáért felelős miniszter részére történő átadásával járó feladatokról.
Az agrártárca bemutatta a halfogyasztást ösztönző „Kapj rá!” kampány keretében kifejlesztett mobil alkalmazást, amelyet a felhasználók ingyen tölthetnek le – tájékoztatott az Agrármarketing Centrum.
Nagy az érdeklődés az EXIM Magyarország Demján Sándor Programban meghirdetett konstrukciói iránt, a termékpaletta 600 milliárd forintra bővített keretének már a több mint kétharmada kimerült.
A SALT Budapest alapvető filozófiája a hagyományos magyar konyha újragondolása. Tóth Szilárd séf és csapata olyan régi recepteket és technikákat elevenít fel, amelyek évtizedekkel, sőt évszázadokkal ezelőtt jellemezték a magyar vidéki konyhát.
Egy új atomerőművi blokk építése számokban: