Sátori Karolina: Szívesen lennék túravezető a Grand Canyonnál

Sátori Karolina: Szívesen lennék túravezető a Grand Canyonnál
Szerdahelyi Csaba  |  2022. 01. 12., 12:57

A szakmám sajátossága az állandó változás, ami nekem kifejezetten tetszik, együtt tudok élni vele, mivel a változás mindig újabb lehetőség is – mondta az Üzletemnek Sátori Karolina, a Star Network Influencer Ügynökség projektmenedzser vezetője.

Sátori Karolina korábban több évig dolgozott marketing területen multinacionális cégnél, kreatív ügynökségnél és a KKV szektorban. Influencer marketinggel közel 5 éve foglalkozik, jelenleg a Star Network Influencer Ügynökség projektmenedzser vezetőjeként. Több ezer szponzorált tartalommal, több saját gyártású műsorral, reklámfilmmel és rendezvénnyel gyűjtött tapasztalatot ezen a nagyon speciális online marketing területen. Ha érdekli, hogy mi szerepel Karolina szakmai bakancslistáján, a választ megtalálja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 370. interjújában.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Nem tudnék egy csúcspontot meghatározni. Remek érzés, hogy őszinte lelkesedéssel végezhetem a munkámat, amit nagyon szeretek. Egy állandóan változó, különleges területen vezetőként dolgozni, mint szakember, számomra nagyon kielégítő, de természetesen még sok terv és ötlet vár megvalósításra.

Milyen távra tervez?

– Nem tudok és nem is tervezek hosszú távra. A szakmám sajátossága az állandó változás, ami nekem kifejezetten tetszik, együtt tudok élni ezzel, mivel a változás mindig lehetőség.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Egy számomra régóta bakancslistás dolgot sikerült épp nemrég elindítanunk: egy olyan saját gyártású műsort, amelyben szakértőként én is aktív résztvevő vagyok. Ez a szakmai podcastsorozatunk, az InfluenceAIR Podcast.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Jelenlegi főnökömtől, a Star Network szakmai vezetőjétől, Farkas Dánieltől. Amikor a céghez kerültem, lenyűgözött a szakmaisága, ösztönös vezetői képessége. Addig sehol nem tapasztaltam ekkora bizalmat és szabadságot a kollégák irányába, ami produktív ötleteket és alkotói kreativitást eredményezett.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Szerencsém van, mert nagyon családias a hangulat a kollégák között. Fontosnak tartom az őszinteséget, az emberséget, azt, hogy a munkatársak fontosnak érezzék magukat. E mellett magam is igyekszem a munkában példát mutatni, ami reményeim szerint szintén motiváló tud lenni.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Valami nagyon mást próbálnék ki, mint amit most csinálok. Szívesen lennék például túravezető a Grand Canyonnál.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Nagyon szeretem a szakmai konferenciákat, workshopokat, illetve a meglévő és leendő ügyfelekhez a mai napig nagy örömmel megyek el személyesen prezentálni. Habár az online világában dolgozom, nagyon fontosnak tartom a személyes kapcsolatokat.

Mire sajnálja az idejét?

– Az adminisztrációra.

Mivel lehet felbosszantani?

– Hazugsággal.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Céges szinten minden évben szervezünk jótékonysági akciókat, amelyekből szeretem kivenni a részem. Idén is szeretnénk a közösség erejét mozgósítani adománygyűjtéssel. Fontosnak tartjuk influencer partnereink figyelmét is felhívni arra, hogy az eléréseiket használva milyen könnyen lehet sikeres például egy online adománygyűjtés.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Utazásra.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A zene, a koncertre járás. Azt hiszem, ezt sosem fogom kinőni. Szinte látom magam szépkorúként, ahogy egy rock koncerten csápolok.

(Fotók: Star Network)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS