Marosvölgyi Péter: Tudom, mit akarok holnap – a jövő hetem viszont nem ennyire fix

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 10. 11., 10:15

Próbálok minden üzleti kapcsolat elején többet adni, mint amennyit kapok – mondta az Üzletemnek Marosvölgyi Péter, az Aegon Magyarország online értékesítési igazgatója.

Marosvölgyi Pétert idióta meetingekkel ki lehet kergetni a világból. Pusztán azért, mert szeret értelmes dolgokon agyalni. Az Aegon percalapú, álló autó-mozgó autó üzemmódú smartcasco biztosítása szerintem mindenképp ebbe a körbe tartozik. Akik kevesebbet használják az autójukat, azoknak például ideális és olcsóbb ez a szisztéma. A végén még én is kipróbálom, ki tudja. Péter mégsem ezt nevezte meg karrierje eddigi csúcsának. Hogy akkor mit? Azonnal kiderül az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 114. interjújából.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Közel 5000 darab nyugdíjbiztosítást – adtunk el 100 százalék online három év leforgása alatt az aegon.hu weboldalon keresztül.

Milyen távra tervez?

– Mit akarok holnap, azt pontosan tudom. A jövő hetem már ennyire nem fix.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Alkotni valami igazán különlegeset, ami nemzetközi porondon is egyedülálló. Jelenleg ötletem sincs, mi lehetne ez…

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Haraszti Zsolt, Buczolich Judit, Vereczki András.

Szakterületén hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– Ha karrier a kérdés, akkor idehaza. Ha a biztosítások online/mobile értékesítése, akkor mindenhol.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Bútorasztalos és ipari formatervező.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– Alapvetően próbálok mindenkivel jó fej lenni és minden üzleti kapcsolat elején többet adni, mint amit kapok.

Mire sajnálja az idejét?

– Idióta meetingekre. Fogalmatlanoknak elmagyarázni alapvető összefüggéseket.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Család és Google adwords.

Mivel lehet felbosszantani?

– Meghívó meetingre. Még egy szuper adminisztrációs rendszer bevezetése.

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– Nagyon szívesen és tök ingyen segítenék a kormány megfelelő minisztériumának összeállítani egy valóban fogyasztóbarát jogszabályi környezetet, ami még jobban segítené az online kereskedelmet és egyéb szolgáltatásokat.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Családom. Balaton. Bor. Ha nagyon feszült vagyok, akkor a végével indítok.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS