Csereklei Zoltán: Az a legfontosabb, hogy a sikereket együtt érjük el

Szerdahelyi Csaba  |  2021. 03. 04., 09:15

Az e-kereskedelem területén nagyon sokat köszönhetek a mastermind csoportomnak, amelyben fantasztikus kereskedő társaktól tanulhatok – mondta az Üzletemnek Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu ügyvezető igazgatója.

Csereklei Zoltán büszke rá, hogy 2020-ban a Pelenka.hu lett Magyarországon a legkedveltebb baba-mama bolt. Mint mondja: a díj most még többet jelent, hiszen nemcsak a folyamatos kemény munkájukat és az átgondolt stratégiát díjazták, hanem a pandémiás válság alatti helytállásunkat is elismerték. Zoltán több területen ért el sikereket, egy magánegészségügyi intézmény felépítése és franchise rendszerű hálózat kialakítása azonban egyelőre csak a tervek között szerepel. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 266. interjúja!

Mit tart karrierje csúcsának?

– Értem már el nagy sikereket, olyanokat, amikre nagyon büszke vagyok, de egyiket sem éltem meg valamiféle csúcsnak. Ha az utóbbi 10 évemet nézem, akkor a Femcafe.hu internetes portál alapítását, felépítését, sikeres exitet és a Pelenka.hu felépítését, kiemelkedő sikereinek elérését tudnám kiemelni. „Az év internetes kereskedője 2020” és „Az év legnépszerűbb baba-mama áruháza díj 2020” megnyerése is a büszkeségek közé tartozik.

Milyen távra tervez?

– Általában a középtávú tervezés áll a legközelebb hozzám.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Megtalálni azt a területet, ahol a hozzáadott értékemet, habitusomat, szakértelmemet, világlátásomat még hatékonyabb módon tudom kamatoztatni és ezáltal nagyobb értéket tudok teremteni. Ilyen lehet például egy magánegészségügyi intézmény felépítése és franchise rendszerű hálózat kialakítása.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– A kihívásokból és a saját tapasztaltakból, a saját megélt helyzetekből tanultam a legtöbbet. Több különböző területen értem már el sikereket. Ezeknek a szakmáknak igyekeztem a szakértőjévé válni, és mindig a lehető legtöbbet megtudni az adott szakterületről, amit a saját friss szemléletemmel, innovatív megközelítéssel sikerre tudtam vinni. Az e-kereskedelem területén nagyon sokat köszönhetek a mastermind csoportomnak, amiben fantasztikus kereskedő társaktól tanulhatok.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Meglátásom szerint a legfontosabb, hogy a sikereket együtt érjük el. Itt nem az én teljesítményem számít, hanem az, amit együtt tudunk létrehozni, elérni. Mindenkitől azt várom, hogy saját magához képest a maximumot nyújtsa. Ha ezt a szintet tudja hozni valaki, akkor igyekszem maximálisan megbecsülni és elismerni a munkáját, amihez a sikereket jelző szakmai díjak vagy a dinamikus növekedés is egy jó motivációs tényező.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Nem szakmákban és szakterületekben, hanem vízókban és lehetőségekben gondolkodom.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Rengeteg helyen, sok rendezvényen, konferencián megfordulok. Ha számomra új területre lépek, igyekszem ott minden tudást megszerezni és szakmai kapcsolatokat kialakítani.

Mire sajnálja az idejét?

– Értelmetlen és rutinszerű dolgokra.

Mivel lehet felbosszantani?

– Az emberi butasággal.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Olyat, ahol a hozzáadott értékem jól tud hasznosulni. Tehát például inkább a marketingtudásom és a kapcsolatrendszerem lehet értékes egy társadalmi célú munkánál, mint a fizikai segítségem.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Azt gondolom, hogy egyedül az értelmetlen vagy észszerűtlenül túlárazott dolgokra sajnálom.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Könyvolvasás, hangoskönyv hallgatás, elmélyedés a természetben, biciklizés, suppozás, vitorlázás.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS