Új arculat is támogatja a növekedést az IFUA Horváthnál

2021. 04. 30., 14:30

Az IFUA Horváth & Partners vezetési tanácsadó cég megújította márkanevét és arculatát, összhangban a stuttgarti központú Horváth & Partners nemzetközi csoporttal. A változtatást a növekedési pálya erősítése és a transzformációs tanácsadási terület bővítése tette indokolttá a csoportnál, amely az idén alapításának 40. évfordulóját ünnepli.

A márkanév lerövidült; a cég ezentúl nemzetközileg egyszerűen a Horváth, míg Magyarországon az IFUA Horváth márkanevet használja. Az új logó, az egymásba kapcsolódó dupla rombusz a márka vizuális megjelenítésének minden változatába bekerült. Mindez a márkanév, mint digitális márka erősítését szolgálja a nemzetközi piacon.

A német üzleti életben már eddig is csak röviden „A Horváthok“, vagyis „Die Horváths“ néven emlegették a nemzetközi céget alapítója, a magyarországi születésű Horváth Péter professzor után. Magyarországon azonban a Horváth név nem olyan ritka, mint Németországban, ezért a hazai piacon indokolt megtartani az IFUA betűszót is a márkanévben – nálunk így szokás hivatkozni a vállalatra.

A logóban a dupla rombusz az együttműködést szimbolizálja két értelemben is. Egyrészt az ügyfelekkel való közös munkát, másrészt a cégen belül, a munkatársak közötti kooperációt jelképezi. Egyúttal utal a transzformációra, az állapotok közötti átmenetre is.

„A mostani, gyorsuló időben a szervezeteknek folyamatos átalakulásban kell lenniük, és a változást esélyként kell felhasználniuk ahhoz, hogy versenyképesek maradjanak. Ezt a követelményt támasztjuk saját magunkkal szemben is“ – mondta Michael Kieninger, a Horváth csoport igazgatóságának elnöke. „Folyamatosan fejlődünk, és a márka megújítása ennek a fejlődésnek a része.“

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS