Superbrands díjat nyert el a West Hungária Bau

2021. 09. 07., 16:30

Története során először nyerte el a Superbrands díjat a West Hungária Bau Kft., ami fővállalkozói és generálkivitelezői munkái nemzetközi színvonalának, valamint a megrendelők elégedettségét középpontba helyező működésének visszaigazolását jelenti. A cégcsoport nevéhez számos meghatározó budapesti és vidéki fejlesztés fűződik.

Az 1995 óta működő, a legkiválóbb fogyasztói márkákat díjazó Superbrands Program és a legeredményesebb üzleti márkákat elismerő Business Superbrands Program a világ több mint kilencven országában van jelen. A kiválasztási folyamat mindenütt azonos elveket követ: a részvétel a márkák számára ingyenes, a díjazottakat többlépcsős kutatás során emelik ki, a végső értékelést pedig független szakértőkből álló bizottság végzi el.

A testület döntése során a reputációt, a márkaépítést, a piaci pozíciót és a tradíciót veszi figyelembe. Ebben az évben a West Hungária Bau Kft. (WHB) is elnyerte a Superbrands díjat a Kiváló Üzleti Márka kategóriában.

„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a Magyar Brands díj után a Superbrands díjat is elnyertük. Az elismerés egész cégcsoportunk valamennyi munkatársának közös sikere. Az építőiparban betöltött meghatározó pozíciónkat a fővállalkozói és generálkivitelezői munkáink magas színvonalával vívtuk ki, melyben fontos szerepe van partnereinknek is. Mércénk minden esetben megrendelőink elégedettsége, s a kivitelezések során elsődleges szempontunk ügyfeleink elvárásait maximálisan teljesíteni, hogy így alkossunk maradandót a jelen és a jövő számára. E szemlélet az alapja eredményeinknek, s nagyon örülünk, hogy ezt most a Superbrands díj odaítélése is visszaigazolta” – hangsúlyozta Paár Attila tulajdonos-ügyvezető.

A WHB Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő, piacvezető, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő építőipari vállalkozása, amely biatorbágyi székhelye mellett Győrben és Budapesten is rendelkezik fiókteleppel, illetve Pakson telephellyel. Fejlődésének ívét az általa nemzetközi színvonalon, partnerei megelégedésére elvégzett, az országszerte látható beruházások sora kíséri.

A WHB erősségét a magas szintű szakmai tudás és tapasztalat mellett annak a szerteágazó – a mélyépítéstől a műemlék épületek felújításán át a profilgyártásig terjedő – szolgáltatási palettának is köszönheti, amelynek tudatos bővítésére sok lépést tett az elmúlt évtizedben.

A cégcsoport kiemelkedő referenciái között számos olyan, a budapesti városképet meghatározó épület és nagyléptékű vidéki fejlesztés található, melyek sorra gyűjtötték be a rangos szakmai elismeréseket és arattak tetszést a nagyközönség körében.

Közöttük vannak irodaházak, luxusszállodák, egészségügyi intézmények és fürdők mellett ipari csarnokok (így az oroszlányi BorgWarneré), emblematikus sportlétesítmények (például a Puskás Aréna, a Bozsik Stadion és a szegedi Pick Aréna), oktatási intézmények (a győri Széchenyi István Egyetem és a Nemzeti Közszolgálati Egyetem ingatlanai), valamint ikonikus műemlék épületek (a Várkert Bazár, a Magyar Állami Operaház vagy a Budai Várban a Stöckl-lépcső, a Csikós udvar és a Főőrségi épület) építési és rekonstrukciós munkái is.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS