Okoselefonnal tervezi új kollekcióját a magyar dizájner

2021. 04. 09., 10:45

A Samsung csúcskészülékével készíti Daubner Anna dizájner legújabb kollekcióját, amellyel az ökológiai sokszínűség és a Magyarországon előforduló természeti értékek védelmére hívja fel a figyelmet. A népszerű budapesti tervező a Samsung támogatásával gyártja le az új kollekciót, a Galaxy S21 Ultra pedig segítségére lesz, hogy minél könnyebben kifejezhesse a gondolatait és megmutathassa kreatív oldalát. A művész a telefonnal kompatibilis S Pennel rajzolja meg az állatok inspirálta mintákat és tervezi meg a ruhákat, az alkotói folyamatot pedig Instagram oldalán is bemutatja. A Galaxy S21 Kollekció a mindannyiunk számára fontos, közös értékek megőrzését és a sokszínűséget hangsúlyozza, a májusi bemutató után pedig mindenki számára elérhetővé válnak az egyedi Anna Daubner stílusú darabok.

A Samsung és Daubner Anna, magyar divattervező együttműködése azokra a természeti és társadalmi értékekre hívja fel a figyelmet, amelyek veszélybe kerülhetnek globális krízisek esetén. A kreatív alkotók és vállalkozásaik nehéz helyzetbe kerültek az elmúlt időben, a kisvállalkozások pedig minden gazdaság alappillérei. A vállalkozó szellem, az önkifejezés szabadsága és a kreativitás olyan értékek, amelyek az egész társadalmat előrébb viszik.

Ezeket állítja a középpontba az Galaxy S21 Kollekcióval a két márka, Daubner Anna személyében pedig a budapesti kreatív közösség egyik meghatározó tagja áll a kezdeményezés élére. A fiatal dizájner 2014-ben alapította a nevét viselő márkát, azóta pedig már világszerte megvásárolhatók a játékosan elegáns, kényelmes, de mégis feltűnő Anna Daubner ruhák.

„Sosem terveztem még telefonon a ruháimat, éppen ezért nagyon izgalmas alkotási folyamatnak ígérkezik, kíváncsi vagyok, hogyan tudom majd a legtöbbet kihozni a Galaxy S21 Ultrából – mondta Daubner Anna a kollekció kapcsán. –  Én magam is nagyon szeretem a természetet és az állatokat, az alkotás során folyamatosan inspirálódom az élővilágban fellelhető különleges színek és minták által, így olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy a szívemhez közel álló témából alkothatok a csúcstechnológia segítségével. Bízom benne, hogy így még inkább szabadjára tudom engedni a fantáziám!”

A Galaxy S21 Ultra 5G az S sorozat történetében először S Pennel is használható, így kiválóan alkalmas kreatív alkotásra és önkifejezésre. A különleges csúcskészülék azoknak a felhasználóknak készült, akik állandóan aktívak, és figyelnek az apró részletekre is, valamint a hatékony munkavégzés és önkifejezés elengedhetetlen a mindennapjaikhoz.

A vállalat nem pusztán a telefont biztosítja a tervező számára, de az alkotások bemutatásában is részt vesz és vállalta a kollekció első sorozatának gyártási költségeit is, hogy ezzel is támogassa Anna kreatív víziójának megvalósulását.

Az egyes ruhadarabok megjelenésében fontos szerepe lesz Anna összetéveszthetetlen stílusa mellett azoknak a csodálatos természeti formáknak is, amelyek a Magyarországon élő védett állatfajokon fedezhetők fel. Hazánk számos lenyűgöző élőlénynek ad otthont, egészen változatos és sokszínű állatvilágnak, amelynek több, kevésbé ismert képviselője is az inspirációk között szerepel. A kampány egyik célja, hogy a tervezési folyamaton keresztül ezeket az állatokat a szélesebb közönség is megismerje.

„Nagy öröm számunkra, hogy egy ilyen nagyszerű hazai vállalkozást segíthetünk, mint Anna stúdiója és a hazai élővilágból inspirálódhatunk. Izgatottan várjuk, hogy elkészüljenek az első tervek és lássuk kirajzolódni a végleges kollekciót– mondta Samu Zsófia, a Samsung Magyarország kommunikációs vezetője. A Samsung számára kiemelten fontos a fenntarthatóság, ez megnyilvánul abban, hogy a jelen értékeit a jövő számára a technológiákon és az összefogáson keresztül őrizzük meg.”

A Samsung az elmúlt években számos intézkedéssel növelte mobilkészülékeinek élettartamát, ezzel hozzájárult a fenntarthatóbb, körforgásos gazdaság létrejöttéhez. A vállalat legújabb Galaxy okostelefonjai három generáción keresztül garantált frissítéseket kapnak, a biztonsági frissítéseket pedig négy évig garantálja a Samsung. A környezeti terhelés csökkentése érdekében több készülék csomagolása újrahasznosított anyagokból készül, a jövőben pedig több termék csomagolása is egyszerűsödik az e-hulladék csökkentése érdekében.

Anna Daubner és a Samsung közös kollekcióját várhatóan május végén ismerheti meg a közönség, a bemutatását követően pedig Daubner Anna webshopjában vagy a budapesti Margot üzletében lesznek megvásárolhatók az egyes darabok. A készülő kollekcióról, a tervezési folyamatról és az inspirációt jelentő védett állatfajokról folyamatosan érkeznek a tartalmak Daubner Anna Instagram oldalára.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS