Megvannak „Az év cégvezetői”

Megvannak „Az év cégvezetői”
2022. 03. 29., 19:55

Idén is átadták „Az év cégvezetője” verseny díjait. Az ünnepélyes Díjátadó Gálát a Behaviour magazin hétfő este a Stefánia Palotában rendezte meg. A Behaviour magazin minden évben azokat a kimagasló képességekkel rendelkező, kiemelkedően sikeres karrierúttal rendelkező cégvezetőket díjazza, akik hatással vannak akár a helyi, akár a globális környezetre is.

A döntőbe bejutott jelölteteket szakmai zsűri értékelte. A zsűriben az üzleti élet kiemelkedő szereplői, az állami és tudományos szféra jeles képviselői kaptak helyet, akik szakmai tapasztalatukból és rendkívül piacismeretükből adódóan rálátnak a magyar felsővezetők teljesítményére, a vállalatok hazai és nemzetközi piacra gyakorolt hatására. A zsűri tagjai voltak: Dr. Csorbai Hajnalka, az Opten Informatikai Kft. stratégiai igazgatója, Dávid Ilona közgazdász, a GVC Zrt. vezérigazgatója, Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke, Pleschinger Gyula, a Monetáris Tanács tagja, valamint Scheer Sándor a Market Zrt. alapítója, társtulajdonosa és vezérigazgatója.

  • Kisvállalati kategóriában az első helyezést Major Attila Gábor nyerte el a Senso Media Zrt.-től, a második helyezést Lukács Anita a Lenovo Technology Magyarország-tól, a harmadik helyezést pedig Borbély Zoltán a Schiller Flotta Kft.-től.

 

  • Középvállalati kategóriában az első helyezést Markovich Béla a Mapei Kft.-től, a második helyezést Gazsi Zoltán az Eisberg Hungary Kft.-től, a harmadik helyezést pedig Patai Zoltán a Delivery Hero Hungary Kft.-től nyerte el.

 

  • Nagyvállalati kategóriában az első helyezést Heiszler Gabriella a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-től, a második helyezést Karl-Heinz Keth a Praktiker Kft.-től, a harmadik helyezést Topolcsik Melinda a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft.-től nyerte el.

Idén először a Behaviour magazin szerkesztősége úgy döntött, hogy különdíjakat is átad a rendezvényen, mivel a cégvezetőknek számos területen kell reagálniuk a változásokra, és ezeket a területeket a szerkesztőség külön is szerette volna díjazni.

  • Az év fiatal cégvezetője díjat Estók Szabolcs vehette át a Pridgeon & Clay Kft.-től.
  • Az év cégvezetője - Fenntarthatóság kategória különdíjat Gáldi Zoltán nyerte el a DHL Freight Magyarország Kft.-től.
  • Az év innovatív cégvezetője 2022-ben Ilg Péter lett, a PMI Logistics Solutions Kft.-től.
  • Az év inspiráló cégvezetője díjat a szerkesztőség döntése alapján Csuhaj Katalin kapta a Corning Hungary Kft.-től.

Az ünnepélyes díjátadót a Behaviour magazin élőben közvetítette, így a személyesen megjelent vendégeken felül több mint 1000 embert ért el az esemény az online felületeken.

Fotó: Teszár Ákos

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS