Megújult a Village Media weboldala

Megújult a Village Media weboldala
2021. 07. 13., 13:30

213 hiperlokális sajtótermék, 97 tv csatorna, 136 helyi hírekkel foglalkozó weboldal, 52 tematikus magazin.

A Village Media hirdetők és médiaügynökségek számára elsősorban hiperlokális médiafelületek integrált hirdetési megoldásaival vált ismertté, de az elmúlt években jelentősen kibővült tematikus portfólióval, egyedi hirdetői igények testreszabott kiszolgálásával meghatározó szereplővé vált a médiafelületeket elsősorban mennyiségi paraméterek mentén értékesítő saleshouse vállalkozások piacán.

A megújult weboldal mutatja a Village portfólió országos lefedettséget nyújtó hiperlokális tartalomszolgáltatóit, amelyek az elérhető célcsoportot lakhelyük szerint határozzák meg. A hirdető a helyi sajtó, televízió, rádió és online platformok hirdetési felületeinek felhasználásával, lokális kampányüzeneteivel elérheti a célzott lakosságot, de ezen felületek együttes használatával a Village Media országos lefedettséget biztosít számukra.

Kutatási adatok alátámasztják, hogy a lakosság kiemelten érdeklődő a helyi hírek iránt, melyet jelenleg leginkább a helyi regionális televíziók, helyi rádiócsatornák, sajtótermékek és a kifejezetten lokális közéleti hírekkel foglalkozó weboldalak felületei közvetítenek. A  hiperlokális médiumok a magyar lakosság több mint felét érik el. A 18 év feletti korosztály esetében a megkérdezettek 62,6%-a fogyasztja rendszeresen ezeket a lokális médiatermékeket. (Kantar-TGI 2020.I-IV. negyedév)

A helyi média preferálását a természetes lokálpatriotizmuson felül a helyi vonatkozású események iránti érdeklődésük is kiválthatja. Emellett fontos szempont, hogy kifejezetten az életüket befolyásoló friss, naprakész, pontos, megbízható információkat tudják elérni ezeken a felületeken.

 

A postaládákba ingyenesen terjesztett lapok olvasottságára vonatkozó kérdéskörben a 18-75 éves korcsoport válaszadói 58,5%-a rendszeresen átnézi ezeket a sajtótermékeket. (Kantar-TGI 2020.I-IV. negyedév)

A lokális hírek a pandémia alatt a tájékoztatás fontossága okán még nagyobb jelentőséggel bírtak, és nem utolsósorban még a lezárások idején is biztonságosan jutottak el olvasótáborukhoz. Emellett a legtöbb kiadó digitálisan is elérhetővé tette ezeket a sajtótermékeket.

A helyi TV csatornák jelentős műszaki fejlesztésekkel felzárkóznak a legmodernebb digitális technológiával rendelkező országos csatornákhoz, saját weboldalukon és közösségi médiában is stabil olvasókört toboroztak, tartalmaikat ezen felületeiken is naprakészen közzéteszik. A műsorok, riportok többsége elérhető a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon és ezzel további célközönséget is elérnek a régióban és a régió iránt érdeklődők körében. A kampányüzenetek hatékony közvetítése ezen esetekben a csatornák műsor-struktúrájában elhelyezett hirdetések és az alternatív digitális platformok nyújtotta reklámmegjelenési lehetőségek szinergiájában rejlik.

A Village Media tematikus portfóliójának elemei is részletes információkkal jelennek meg a weboldalon. A portfólió ezen elemei a becsült elérési adatok mellett az olvasók érdeklődési köre által határozza meg pontosan az elérhető célcsoportokat. Üzleti, közéleti, ismeretterjesztő, szakágazati, életmód kiadványok és weboldalak felületei alkotják a Village Media egyre színesebb és jelentős eléréseket biztosító egyedi hirdetési csomagajánlatait, amelyekben a display típusú megjelenések mellett a hirdetői igények teljeskörű kiszolgálásának érdekében a tartalmi típusú megjelenésekre is nagy hangsúlyt fektetnek.

www.villagemedia.hu

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS