Friss gyümölccsel és 10 millió bizalomponttal támogatja a mentősöket az Auchan

2020. 04. 23., 13:00

Az Országos Mentőszolgálat helytállását szeretné adománnyal megköszönni az Auchan. Az áldozatos munkát végző mentősöknek naponta szállítanak ki friss gyümölcsöt a mentőállomásokra, valamint 10 millió, szabadon levásárolható bizalompontot adnak a szervezetnek, hogy azokat szétoszthassák bajtársaiknak. Az Auchan a vásárlóit is arra biztatja, hogy csatlakozzanak a „Támogasd a hősöket!” akcióhoz, és május végéig a vásárlásaik után járó bizalompontjaikat ajánlják fel a mentőknek.

Az utóbbi időszak minden eddiginél nagyobb terhet rótt a kereskedelemben dolgozókra, akik a lakosság ellátását biztosítják. Náluk talán csak az egészségügyben szolgálatot teljesítőkre hárul most nagyobb feladat, akik saját egészségük kockáztatásával igyekeznek megfékezni a járványt. Ők azok, akik most nem maradhatnak biztonságban otthon, nem mehetnek el szabadságra, mert el kell látniuk a betegeket, a kezelésre szoruló koronavírus-fertőzötteket.

Az Országos Mentőszolgálatnak kiemelt szerepe van a fertőzöttek ellátásában, hiszen ők mennek ki a gyanús esetekhez és ők szállítják kórházba azokat, akiknek orvosi segítségre van szükségük. Munkájuk fontosságához eddig sem fért kétség, a mostani rendkívüli helyzet pedig még inkább rávilágít erre. Az Auchan Magyarország a felelősségteljes munkájukat kívánja támogatni, és ebbe a vásárlóit is szeretné bevonni.

Az Auchan friss gyümölcsöt szállít az ország hét regionális mentőközpontjába és két budapesti mentőállomásra, hogy ezzel is hozzájáruljon a mentősök vitamindús táplálkozásához, ami az immunrendszer megfelelő működését is segíti. Emellett 10 millió bizalompontot töltenek fel kártyákra, ez ötmillió levásárolható forintot jelent, amit szintén átadnak az Országos Mentőszolgálatnak, hogy kioszthassák azok között a bajtársaik között, akiknek a legnagyobb szükségük van rá.

Az akció ideje alatt minden Auchan Bizalomkártya tulajdonos is segítheti a mentők munkáját. Ehhez csupán a hűségprogram online felületére kell belépni, ahol a vásárlások során gyűjtött bizalompontokat fel lehet ajánlani az Országos Mentőszolgálatnak.

„A járvány elleni küzdelemben ott vagyunk a frontvonalban – mondja dr. Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója. – Minden segítség jól jön, hiszen a mentésben étkezésre és pihenésre sem mindig jut idő. Sokat jelent minden gesztus, örülünk a vitamindús gyümölcsöknek és a levásárolható pontoknak is. Ez is hozzájárul, hogy minden nap újult erővel folytassuk a munkánkat.”            

 „Az elmúlt hetekben láttuk, milyen megfeszített munkát végeztek a munkatársaink, hogy biztosítsuk a lakosság ellátását. Kollégáimmal együtt átérezzük, hogy milyen veszélynek és terhelésnek vannak kitéve az egészségügyben, például a Mentőszolgálatnál dolgozók. Az Auchan cégkultúrájában nagyon erősen jelen van a szolidaritás, ezzel az adományozási akcióval ezt szeretnénk kifejezni a mentősök iránt. Bízom benne, hogy vásárlóink is csatlakoznak hozzánk” – mondja Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS