Ez lehet a pandémiás tavasz legtrendibb divatszíne

2021. 03. 10., 15:15

A koronavírus-járvány a tavaszi divattrendeket is befolyásolja. A home office miatt háttérbe kerültek az elegáns ruhák.

Tavasszal az öltözködésben is megnő az igény arra, hogy előkerüljenek a színesebb ruhadarabok. Azon kívül, hogy lekerülnek a nagykabátok és a vastagabb ruhadarabok, előtérbe helyeződnek a színek, valljuk be, télen még azok is a sötétebb színeket favorizálják, akik amúgy színesebben öltöznek.

Ami a 2021-es tavaszi trendeket illeti: természetesen most sem maradhatnak el az újdonságok. Ugyanakkor a pandémia is rányomta a bélyegét a felhozatalra: a home office miatt háttérbe kerültek az elegáns darabok, helyettük a sportos, laza dresszek a népszerűbbek. És jönnek a vékony, lenge anyagok: ezek mind a tavaszi napsütést idézik.

„Idén a sportos, laza, kényelmes fazonok vezetik a toplistát, nem csak nálam, hanem a legtöbb tervezőnél. Például az új kollekciómban overálok, laza nadrágok és egyedi szabásvonalú felsők és ruhák is megtalálhatóak. Főleg pamut, pamut futter, viszkóz anyagok használata mellett több új fazonnál használom a vegán bőrt is, amely most nagy kedvenc” – mondta Corata Mónika, a Pomme Verde márka tulajdonosa.

Hódít a lila és a virágmintás

A tavaszi divatban előtérbe kerülnek az élénkebb árnyalatok, és még mindig hódít a romantikus virágminta. Idén kifejezetten trendi a lila is.

„Azon kívül, hogy természetesen figyelemmel kísérem az új trendeket, szeretem a saját ízlésem szerinti színeket és tervezett ruhákat kínálni. Ami újdonság, hogy idén megjelentek a lila szín árnyalatai, de mivel számos szín közül választhatunk, ezért mindig azt vegyük figyelembe, hogy melyek azok a színek, amelyektől ragyogni kezd az arcunk. Nagyon fontos, hogy ezzel tisztában legyünk, mert egy rosszul megválasztott színnel akár éveket öregíthetünk kinézetünkön” – tanácsolta a divattervező.

Ajándékozzuk meg magunkat valami újjal

Felesleges lenne minden évszakváltásnál lecserélni a ruhatárunkat, Corata Mónika szerint azonban érdemes időről időre újdonságokkal meglepnünk magunkat.

„Tavasszal jó megújulni egy picit! Azt tanácsolom, hogy az ésszerűség határain belül szerezzünk be pár új darabot, amivel nem csak a ruhatárunkat, hanem a kedvünket is feldobhatjuk. Egy kis fantáziával egy-két kiegészítővel megkombinálhatjuk az új és régi darabokat, így nap mint nap úgy érezhetjük, hogy új outfitben indulhatunk el otthonról” – mondta Mónika.

Maszkot a ruhához

Corata Mónika divattervező fejében egy évvel ezelőtt még meg sem fordult, hogy a szájmaszkok mint divatcikkek jelennek meg az életünkben. A maszkok viszont mostanra olyannyira az életünk részesei lettek, hogy az új kollekcióknál muszáj külön kalkulálni velük.

„A szájmaszk olyasmi, amit senki sem visel szívesen, viszont aki igazán stílusos, az megpróbálja a ruházatával összhangba hozni. Nálunk a vásárlók nagyon szeretik, ha az adott ruhához anyagában és mintájában is megegyező maszkokat is tudunk kínálni. Így általában úgy tervezem az új kollekció darabjait, hogy maszk is társuljon hozzájuk, mint egy divat kiegészítő. Számos színes és mintás maszk is megtalálható a piacon, mi is folyamatosan dolgozunk az újdonságokon” – tette hozzá a Pomme Verde márka tulajdonosa.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS