Delta szoftver könnyíti az utasok életét Kecskeméten

2020. 07. 23., 11:30

Sikerrel zárult a Delta Csoporthoz tartozó New Line Kft. által telepített kecskeméti közlekedési informatikai rendszer telepítése és üzembe helyezése. Az új rendszer a Kecskeméti Közlekedési Kft. egyedi igényeire szabva készült el azzal a céllal, hogy a városi tömegközlekedést használók kényelmét szolgálja. Az utasok ezentúl pontosabb tájékoztatásra és kevesebb csúszásra számíthatnak.

Sikerrel zárult a Delta Csoporthoz tartozó New Line Kft. által telepített, a Kecskeméti Közlekedési Központ integrált informatikai rendszerét alkotó szakmai modulok ún. kiemelt élesüzemi támogatási időszaka, azaz a rendszer telepítése és működésbe állítása. A korábbi helyi tömegközlekedési szolgáltatás színvonala már nem felelt meg a mai kor követelményeinek, ezért szükségessé vált az új, utasbarát hálózat, illetve az utasok informálódását segítő korszerű rendszer megvalósítása.

A csaknem harmincmillió forintos projekt egyik legnagyobb kihívása az idő volt: a New Line Kft. szakembereinek alig hetven nap állt a rendelkezésére, hogy közlekedésinformatikai termékcsaládját az igényeknek megfelelően paraméterezze, kiegészítse, valamint integrálja az ügyfél által korábban használt utastájékoztató és flottakövető modulokkal.

A beruházás lényege a városi közlekedés tervezőrendszerének teljeskörű megvalósítása, valamint a meglévő infrastruktúrába integrálása volt, ami többek között olyan funkciókat foglal magában, mint az erőforrás- vagy a menetrendtervezés.

A szoftvert 2020. január 1-jén helyezték üzembe, majd az ezt követő két hónapos élesüzemi támogatás során a New Line Kft. kiemelt figyelmet fordított az újonnan elindított rendszer működésére és az esetlegesen felmerülő problémák kezelésére – ez a hatvan napos időszak márciusban sikerrel lezárult, az azóta eltelt időszak pedig további tapasztalatok levonására is alkalmat ad. A fejlesztések előnyeit a helyi közlekedési központon kívül a kecskeméti tömegközlekedést használók is nagyban érzékelhetik a mindennapjaikban, hiszen az innovációnak köszönhetően pontosabb utastájékoztatásra és kevesebb menetrendi csúszásra számíthatnak.

A New Line Kft. már számos más városban is bizonyította szakértelmét a közlekedési informatika, valamint integrált értékesítési csomópontok kialakítása terén. A cég Szegeden és Tatabányán rendkívül komplex fejlesztéseket valósított meg, valamint a veszprémi helyi közlekedés operatív működését, jegy és bérlet értékesítését, elszámoló rendszereit is az ő eszközeik és szoftvercsomagjuk támogatja.

„Nagyon fontos, hogy építsünk a korábbi projektek során megszerzett gyakorlati tudásra, hiszen a kecskeméti beruházást a már meglévő tapasztalatok nélkül ilyen rövid idő alatt lehetetlen lett volna véghez vinni. Ugyanakkor nélkülözhetetlen az innovatív szemléletmód is, hiszen a közlekedésinformatika jelenleg az egyik leginkább újító személetű információtechnológiai terület. Emellett minden ügyfélnek egyedi igényei vannak, ami mindig más munkamódszert követel meg tőlünk is. Éppen ezért a szakértőink szinte folyamatosan ott tartózkodnak a helyszínen az ügyfél mellett, felmérik a felhasználók munkastílusát, és ennek megfelelően tartják meg a szükséges oktatásokat, workshopokat tartanak és támogatják a napi operatív tevékenységet is” – mondta Bekker Zsolt, a Delta Csoport közlekedési informatikáért felelős kereskedelmi igazgatója.

Korunk alapvető trendje a városok „okosítása”, mellyel a leginnovatívabb vállalatok tudják felvenni a versenyt. A Delta Csoport tevékenységében kiemelt helyet foglal el a smart city koncepció, melynek a növekvő igényeknek megfelelően egyik központi eleme a közlekedés automatizálása és optimalizálása. A jövőben éppen ezért várható, hogy több magyarországi város helyi tömegközlekedését is támogatni fogják a szektorban piacvezető New Line Kft. modern szakmai rendszerei és újító fejlesztései.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS