Civil szervezeteknek is elérhető az első magyar online üzleti közösség

2019. 06. 19., 14:30

Már nemcsak vállalkozások, hanem magánszemélyek, civil szervezetek és közületek számára is elérhető a Brillit.com – jelentették be a fejlesztők. A rendszerben a felhasználók másodpercek alatt kérhetnek egymástól árajánlatokat, melyekből ezután egyetlen kattintással kiválaszthatják a legmegfelelőbbet.

Az első hazai online üzleti közösség júniusban lépett fejlesztésének következő fázisába. Az ingyenes regisztráció elindításával a platform elindult az úton, hogy hamarosan vállalkozások ezreit kapcsolja majd össze és egy felületen kezelhetőek legyenek a cégek beszerzései és kivitelezései.

A Brillit.com egyik mostani újítása, hogy magánszemélyek, közintézmények és civil szervezetek előtt is megnyitották a felületet. Bracsok Norbert, a weboldal vezető fejlesztője arról beszélt, azért hozták meg ezt a döntést, mert több igény is érkezett rá az elmúlt hetekben.

„Az applikáció publikálása óta számos visszajelzést kaptunk felhasználóinktól, illetve a szolgáltatás iránt érdeklődőktől, és sok esetben arról kérdeztek minket, hogy mikor lesz elérhető a Brillit nem csak vállalkozók számára. Elsődleges célunk a Brillit létrehozásával a vállalkozások segítése volt, és figyelembe véve a visszajelzéseket, úgy döntöttünk, hogy korábban tesszük elérhetővé a rendszert a többi felhasználói csoport számára is. Az első közületek és civil szervezetek már regisztráltak is a honlapon, és reméljük, hogy az elkövetkezendő időszakban tovább gyarapodik számuk” – fogalmazott.

A rendszerben három új funkció is helyet kapott a közelmúltban. Egyrészt felkerült a honlapra egy céglista, amelyben minden regisztrált, profilját kitöltő cég megjelenik, így ott tájékozódni lehet a tevékenységükről. Emellett minden létrehozott beszerzés is megtekinthető bármely regisztrált felhasználó számára, de az egyes beszerzésekre továbbra is csak azok a cégek adhatnak ajánlatot, akik tevékenységükben megfelelnek az adott kiírásnak.

Végül, de nem utolsó sorban a „Közvetlen ajánlat” funkcióval az is használhatja a Brillitet az ajánlatának az elküldésére, aki nem a weboldalon közvetlenül kap beszerzést, így továbbra is egy rendszerben kezelheti árajánlatait.

„Ilyenkor az árajánlatkérő kap egy értesítést, hogy a Brilliten keresztül kapta meg az ajánlatát, aminek részleteit a Brillitbe belépve tudja megtekinteni, és elfogadni az ajánlatot” – magyarázta Bracsok Norbert.

A Brillitet mindenki kötelezettségek nélkül tudja kipróbálni és használni, mert a regisztrációt követően a felhasználók egy ingyenes csomagba kerülnek, amit korlátlan ideig használhatnak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS