Akciót indított a vendéglátósokért egy autószervíz

2021. 02. 01., 18:15

A vendéglátóipar helyzete egyre nehezebb: a közel 3 hónapja tartó korlátozások következtében sokan csődközeli helyzetbe kerültek. Egy autószerviz most arra buzdít: ha megtehetjük, vállalkozóként is segítsük őket.

Hónapok óta várjuk, hogy végre enyhülhessenek a mindannyiunk életét érintő korlátozások. A legutóbbi hírek szerint azonban sajnos még több időbe telhet, mire visszakapjuk a régi életünket: jelenleg úgy néz ki, április elejéig fel sem merülhet az újranyitás gondolata.

A korlátozások következtében ezrek kerültek nehéz anyagi helyzetbe a vendéglátóiparban. A régi kedvenc éttermeink, bárjaink, kávézóink közül sokan lehúzták a rolót – megint mások túlélése pedig végveszélybe került támogatások nélkül.

Különleges kedvezmények mindenkinek, aki vendéglátásban dolgozik

Ezt a helyzetet elégelte meg a Green Car is, a cég vezetősége úgy döntött: minden eszközt bevet, hogy szolgáltatóként segítsen a bajbajutottaknak.

„Szükségünk van éttermekre, kávézókra, szállodákra – ahová barátainkkal, családunkkal örömmel eljárunk” – írja honlapján a prémium autószervíz, amely több módon is segítséget nyújt a vendéglátósoknak:

„Most 30 százalékos kedvezményt adunk minden vendéglátásban dolgozónak autószervíz munkadíjainkból, hiszen az autók karbantartása és a közlekedés biztonsága most is rendkívül fontos” – írják a honlapon. A kedvezményezettek közé tartoznak többek közt az 
éttermi dolgozók, szállásadók, felszolgálók, recepciósok, szakácsok és a rendezvényszervezők is.

Ezen felül a vendéglátósok 10 százalékos egyedi kedvezményt is kapnak minden felhasznált új alkatrész árából a cégtől.

De nem lenne klassz az ajánlat, ha nem szerepelne benne valami igazán izgalmas is – teszik hozzá: aki most vendéglátósként fordul meg a Green Car-nál, az egy kis ingyen promócióra is lehetőséget kap.

Arra kérik ügyfeleiket, hozzák magukkal az éttermük, szállodájuk vagy rendezvényszervező cégük kuponját, szórólapját, étlapját vagy ajánlatát, mert szívesen bemutatják azokat. A szóróanyagokat kihelyezik az ügyfélváróban, aki pedig megfelelő formátumban elküldi a vállalkozása logóját, azt a weboldaluk Partner szekciójába is felkerül az oldalára mutató linkkel együtt.

„Úgy gondoljuk, a jelenlegi körülmények közt kötelességünk felkarolni a nehéz helyzetbe került vállalkozókat, és erre nem csak mi tudunk lehetőséget biztosítani. Nagyon bízunk benne, hogy ez a kezdeményezés nem marad visszhang nélkül, és másokat is arra inspirál, hogy a maguk módján segítsék a vendéglátószektort” – tette hozzá Ghimán Lajos, a Green Car Prémium Szervíz vezetője.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS