A PETA elismerése az AVON-nak

2019. 12. 19., 13:30

Az amerikai állatvédő szervezet, a PETA bejelentette, hogy az Avon Product Inc. felkerült a „Az állatkísérletek megszüntetésén és kiváltásán dolgozó vállalatok” listájára. Az AVON csatlakozik azon vállalatok nagyon szűk listájához, melyek elkötelezetten dolgoznak az állati tesztelést nem igénylő módszerek fejlesztésén és azok elfogadtatásán.

„Nem gondoljuk, hogy a termékek biztonságosságának igazolásához állatkísérletek szükségesek, ezért sehol a világon nem tesztelünk állatokon. A továbbiakban is az alternatív vizsgálati módszerek teljeskörű elfogadásáért küzdünk, éppen ezért nagy örömmel tölt el bennünket és büszkék vagyunk arra, hogy ezt az igen megtisztelő elismerést megkaptuk a PETA-tól. A PETA kitüntetése annak a régóta zajló, aktív törekvésünknek az elismerése is, amely az állatkísérleteket nem igénylő megoldások kifejlesztésére és népszerűsítésére irányul” – nyilatkozta Jonathan Myers, az AVON üzemeltetési vezérigazgatója.

Kathy Guillermo, a PETA alelnöke elmondta: „Örömmel köszöntjük az AVON-t a listán. Lenyűgözött bennünket a vállalat elkötelezettsége, amelyet az állatokon végzett kísérletek befejezéséért és a nem állati tesztelési módszerek fejlesztésének és elfogadásának előmozdításáért tesz. Nagyon várjuk, hogy folytathassuk a partnerségünket az AVON-nal, amely a beszállítóival közösen dolgozik a termékekbe kerülő összetevőket illető állatkísérlet-mentességnek megfelelő szabályozásokon.”

Az állatok jólétének tiszteletben tartása az AVON termékbiztonsági filozófiájának egyik alappillére. A vállalat több mint három évtizede aktívan dolgozik a biztonságos, állati kísérleteket nem igénylő tesztelési folyamatok fejlesztésén, olyan szervezetettekkel együttműködve, mint az In Vitro Sience és az Humane Society International(HSI).

A folyamatos és kitartó munka eredményeképpen az AVON mára beszüntette az összes jogszabályban előírt állatkísérletet, és ezzel az első globális szépségipari vállalattá vált, amely a kínai piacon is árusítja termékeit, amellett, hogy véget vetett a termékeken, illetve egyes összetevőkön való állatkísérleteknek.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS