Már lehet jelentkezni a barcelonai IBTM kiállításra

2022. 09. 23., 13:23

A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Magyar Kongresszusi Iroda 2022. október 10-éig várja a hazai szolgáltatók jelentkezését a Barcelonában megrendezésre kerülő IBTM World kiállításra. A MICE turizmus piacvezető szakmai vásárát idén november 29. – december 1. között rendezik meg a Fira de Barcelona Rendezvényközpontban. A 120 négyzetméteres közös magyar standon tervezetten 20 magyar társkiállító kap megjelenési lehetőséget.

Az IBTM World a MICE turizmus piacvezető szakmai vására, amelyen a hivatásturisztikai szakma képviselőinek széles nemzetközi körben nyílik lehetőségük személyesen kapcsolatot építeni és fejleszteni, üzleti tárgyalásokat folytatni, információt szerezni és megosztani.

Magyarország 120 négyzetméteres központi standdal jelenik meg, amelyen az MTÜ és a Magyar Kongresszusi Iroda idén az IMEX Frankfurthoz hasonlóan nagyszámú kiállító helyet alakított ki. Az MTÜ 2022-es Kiemelt Program Pályázatán Kiemelt Partner státuszt elnyerő társkiállítóknak az új termékfókuszú értékesítés részeként lehetőségük lesz a teljes vásári részvételi díj elengedésére pályázni, korlátozott számú társkiállítói helyen. Az „Innovatív turisztikai termékcsomag” pályázattal kapcsolatban az MTÜ az érintettek számára a későbbiekben részletes felhívást küld.

A MICE szektor a koronavírus járvány okozta visszaesést követően világszerte és hazánkban is dinamikusan épül vissza, amit a nemzetközi rangsorokon való egyre előkelőbb helyezésünk is alátámaszt (ICCAUIA).

Tavaly Magyarország 2019-hez képest 9 helyet javítva a 27., Budapest 13 pozíciót előbbre lépve a 17. helyezést érte el a nemzetközi üzleti eseményeket összegyűjtő Union of International Associations (UIA) világranglistáján. Emellett az International Congress and Convention Association (ICCA) ranglistán 2021-ben Magyarország a 29., Budapest az előkelő 12. helyen szerepelt. Az IBTM megjelenés célja, hogy Magyarországot és fővárosunkat, Budapestet, mint vonzó MICE desztinációt mutassuk be, valamint remek alkalom a magyar iparági szereplőknek üzleti kapcsolataik bővítésére, fejlesztésére.

(Magyar Turisztikai Ügynökség)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS