November 20-ig lehet pályázni a 4 milliárd forintos turisztikai GINOP-felhívásra

2018. 11. 16., 16:34

Módosult a „Turisztikai fejlesztési térségek pozicionálása” című (GINOP-1.3.4-17) felhívás beadási határideje.

A Széchenyi 2020 Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Programjának keretében megjelent felhívásra november 20-ig lehet benyújtani a támogatási kérelmeket, ez az eredeti kiíráshoz képest 5 plusz napot jelent.

A 4 milliárd forint keretösszegű felhívás célja „olyan turisztikai fogadóterületek lehatárolása, melyek jelenleg is jelentős turisztikai teljesítménnyel rendelkeznek, vagy beruházásokkal turisztikai potenciáljuk növelhető, oly mértékben, hogy azok alkalmasak hazai és nemzetközi vendégforgalom generálására, magasabb fajlagos költéssel rendelkező vendégek megszólítására, az utazóközönség tartózkodási idejének növelésére”.

Egy pályázó minimum 50 millió, maximum 1 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásban részesülhet. A kormány 11–15 támogatott támogatási kérelemre számít.

Támogatási kérelem benyújtására kizárólag konzorciumi formában van lehetőség; konzorciumi partnerként a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. bevonása minden esetben kötelező.

A támogatható tevékenységek között szerepel:

  • térségi tematikus csomagajánlatok, programcsomagok kidolgozása, összeállítása;
  • programtervezés, koordinálás – rendezvények időpontjának összehangolása, térségi szinten értelmezhető programok turisztikai hatásvizsgálata;
  • turisztikai kártyarendszer fejlesztése, bevezetéséhez szükséges beruházások támogatása;
  • családbarát fejlesztéseket célzó kisléptékű beruházások;
  • túraútvonalak, tematikus útvonalak kijelölése, többnyelvű, térségi szinten egymásra épülő információs „branding” típusú kitáblázása, felújítása a hatályos szabványi előírások alapján (gyalogos, kerékpáros, lovas, nordic walking, vízi stb.);
  • a desztináció kínálatát megjelenítő és az arculatnak megfelelő ajándéktárgyak terveztetése, készítése, merchandising tevékenység megalapozása;
  • környezettudatos és esélyegyenlőségi szemléletformálás, valamint az akadálymentes turizmus iránti érzékenyítés a desztinációban a turisztikai szolgáltatók és a turisták részére (rendezvények, tréningek, motormentes vagy tömegközlekedési eszközök használatát előtérbe helyező tájékoztató projektelemek stb.).
Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS