Január 1-jétől Euroleasing márkanév alatt folytatják működésüket a Magyar Bankholding lízingtársaságai

Január 1-jétől Euroleasing márkanév alatt folytatják működésüket a Magyar Bankholding lízingtársaságai
2022. 01. 03., 16:05

A Magyar Bankholding fúziós folyamatainak jelentős lépéseként 2022 első napjával az MKB-Euroleasing, a Budapest Lízing, a Takarék Lízing, valamint a Budapest Bank Autófinanszírozási üzletága integráltan, Euroleasing név alatt folytatják működésüket. A lépés jelentőségét jelzi, hogy a vállalat országos hálózattal, 110 ezer ügyféllel és az újonnan kihelyezett, összesített lízingállomány alapján 20 százalékot jelentősen meghaladó piaci részesedéssel rendelkezik. Az integrációval mindhárom tagbank fiókhálózatában elérhetővé válnak gépjármű-, eszköz, és mezőgazdaságigép-finanszírozási megoldások egyaránt.

2022. január 1-től Euroleasing márkanév alatt integráltan, egységes irányítással folytatja működését az MKB-Euroleasing, a Budapest Lízing, a Takarék Lízing, valamint a Budapest Bank Autófinanszírozási üzletága. A lízingtársaságok már egyenként is meghatározó szereplői a magyar piacnak, összesítve pedig az újonnan kihelyezett összesített lízingállomány alapján 20 százalékot jelentősen meghaladó piaci részesedést tudhatnak magukénak. A gépjármű- és mezőgazdaságigép-lízing szegmensekben még magasabb, 30 százalék feletti piaci részesedéssel rendelkeznek.

Az integrációval olyan országos lefedettségű hálózat jött létre, amely mind a lakossági, mind a vállalati ügyfelek fizikai kiszolgálását hatékonyabbá teszi, illetve mindhárom tagbank, a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarékbank fiókjaiban is elérhetővé válnak a gépjármű-, eszköz-, és mezőgazdaságigép-finanszírozási lehetőségek is. Az Euroleasing a lízingpiac valamennyi szegmensét lefedi, még az olyan kisebb volumenű, de annál nagyobb szakértelmet kívánó területeket is, mint a hajófinanszírozás.

Az Euroleasing saját termékein kívül a népszerű Széchenyi Kártya Program, valamint az EXIM hitel- és lízingtermékeit is igényelhetik majd az ügyfelek. Fontos, hogy az Euroleasing az eddiginél is nagyobb hangsúlyt fektet a digitális fejlesztésekre, azzal a határozott célkitűzéssel, hogy a piac legkorszerűbb online megoldásait nyújtsa.

A lízingtársaságok mintegy 440 munkatársa az új, átnevezett vállalatban folytatja tevékenységét, illetve a megmaradó lízing entitásokban kezelik a kifutó portfóliókat. Ezzel párhuzamosan az új ügyletkötések és leendő ügyfelek szerződtetése döntő részben már egységesen az Euroleasing rendszerében valósul meg. A már meglévő, közel 110 ezer ügyfél szerződését a Magyar Bankholding tagbankjainak lízingtársaságai továbbra is maguk kezelik.

„Magyarországon eddig még nem volt példa ilyen volumenű egyesülésre a lízingpiacon. Mindez egy olyan piaci környezetben, ahol földcsuszamlásszerű átalakulások mennek végbe a kiszolgálói, gyártói körben és az értékesítési csatornák tekintetében egyaránt. Ennek a folyamatban a leglátványosabb eleme, hogy a hagyományos offline kereskedői értékesítés visszaszorul a digitalizáció előretörésével párhuzamosan. Erre azonban mi nem problémaként, hanem lehetőségként tekintünk, és a digitális fejlesztéseket előtérbe helyezve vágunk bele ebbe az izgalmas új fejezetbe" – nyilatkozta Vály Judit, az Euroleasing vezérigazgatója (képünkön).

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS