Pizzásdoboz, mint marketingeszköz

Pizzásdoboz, mint marketingeszköz
2021. 12. 04., 06:00

Függetlenül attól, hogy milyen szelet pizzát szeretnénk, annyi a dolgunk, hogy tárcsázzuk a kedvenc pizzázónk számát, és eljuttatják egészen az ajtónkig. 

Amint megtörtént a rendelés, színre lép a mi “főhősünk”, a pizzásdoboz, aminek rendkívül ellenállónak, a páratartalom szabályozásához hőszigeteltnek, és ami a legfontosabb, hogy alkalmasnak kell lennie a szállításra. 

Viszont itt még nem fejeznénk be a sort, mivel reklám szempontjából sem utolsó. A pizzásdobozra ugyanis rányomtatható a cég logója akár fekete-fehérben, akár színesben is, ami remekül szolgálja a márkaépítési törekvéseket. 

Intsünk búcsút az átázott tésztának

A régi fajta csomagolásoknál gyakran előfordult, hogy a pizza tésztája meglehetősen elázott, és néha még a feltét sem úszta meg, mivel a doboz tetejéről visszacsepegett rá a nedvesség. Valljuk be őszintén, hogy így nem túl guszta látvány, és nem is valami finom.

Ezek a problémák azonban már orvosolhatóak a pizzásdobozok legfrissebb kialakításának köszönhetően, amely megfelelően távol tartja a nedvességet, így megőrzi az aromát és a frissességet. 

Ez egyfajta pozitív élményt és bizalmat generál a fogyasztókban, ami pedig még több eladást eredményez. Pontosan ez az oka annak, hogy kiemelt figyelmet kell fordítani a megfelelő pizzásdoboz felkutatásának

Testreszabott verzió

Ahogy már az előző pontban megemlítettük, a pizzásdoboz alapfunkciója, hogy a pizza biztonságosan, még melegen és frissen érjen oda a vásárlóhoz. Ha ezt a pontot kipipáltuk, akkor már mondhatni elvégeztük a feladatunkat, mivel boldoggá tettük a vevőt. A boldog vevő pedig egyenlő a pozitív megítéléssel rólunk. De miért kellene itt megállni? Hiszen ez még fokozható azzal, ha a dobozainkat személyre szabjuk. 

Mindannyian azon dolgozunk, hogy a csomagolásra új, ötletes stílusokat és nyomdai dizájnt vigyünk fel. Mivel, ha lenyűgöző grafikával, emlékezetes színekkel és kreatív tartalommal látjuk el a dobozainkat, az segíthet a vendégeinknek hangsúlyozni, miért is más a mi pizzériánk.

A pizzásdoboz marketingje igenis létezik

A digitális promócióval szemben a kiterjesztett valóságot kínáló pizzásdoboz hirdetések jóval emlékezetesebbek. Tanulmányok azt mutatják, hogy az ilyen típusú reklámok 80%-os visszahívási arányt idézhetnek elő. 

További előnyei közé tartozik, hogy kevés költséggel jár a gyásrtásuk. A nagy forgalmú autópályán 1 óriásplakát 1 hónapra történő kihelyezésére szánt költségvetés kb. 50 ezer pizzásdoboz szétosztására elegendő.

Legutolsó sorban pedig ennek a kampánynak a kiadásai jóval magasabb arányban térülnek meg, mint a digitális reklámok esetében. Hogy egy gyors példával is érzékeltessük: a pizzásdobozok használatával a mondanivalónk átlagosan 2,5 személyhez jut el, akik körülbelül 10 percet töltenek el ennek a megtekintésével. Gondoljunk csak bele, hogy ez mennyi időt jelent, ha ki tudjuk szállítani a korábban említett 50 ezer dobozt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS