Igazi sláger volt a tévé az eMAG-nál a Black Friday-n, de két kocsit is vettek

2019. 11. 26., 15:45

Rekord növekedést jegyezhet az eMAG.hu a kártyás vásárlások tekintetében az év legjobban várt e-kereskedelmi eseményén, a Black Friday-n: a tavalyi 40 ezer fő után idén több mint 70 ezer vásárló választotta ezt a fizetési módot. Az idei Black Fridayt 250 000 eladott termékkel zárta az eMAG és 1400 Marketplace-partnere.

„Az idei eMAG Black Friday rámutatott, hogy a vásárlók megbíznak az eMAG-ban és az online fizetésben, mára egyértelművé vált, hogy ezek a megoldások nem csak egyszerűbbek, de teljesen biztonságosak is. Ezen felül kiemelt érdeklődés övezte az olyan különleges termékeket is, mint az utazási csomagok és repülőjegyek, rámutatva, hogy a magyarok szeretnek az utazásba, új élményekbe, új úti célok megismerésébe fektetni” – foglalta össze tapasztalatait Catalin Dit, az eMAG magyarországi vezetője.

A Black Friday legforgalmasabb időszakában egyszerre több, mint 184 ezer látogató böngészte az oldalt. Az arany másodperc 7:09:49-kor volt volt, ekkor 298 termék talált gazdára. A nap során beérkező 2,75 millió látogatás 71 százaléka mobilról érkezett, ami bizonyítja, hogy az emberek az egyszerűen használható, térben és időben kötetlen megoldásokat részesítik előnyben. Egy nap alatt összegyűlt a platformon 33,6 millió oldalletöltés, amelynek jelentős része annak a több mint 28 ezer vásárlónak köszönhető, akik először vásároltak az eMAG.hu-n.

A három legnagyobb értékű rendelés Budapestről (1,3 millió forint), Hatvanból (1,197 millió forint) és szintén Budapestről (1,189 millió forint) érkezett. A különleges termékek eladási rangsorát az utazási csomagok (877 db), a repjegyek (95 db) és az élménycsomagok (57 db) vezették. Ezen felül két személyautó is gazdára talált az idei eMAG Black Friday során: egy 100 lóerős Lada Vesta SW Cross Lux M/T típusú és egy szintén 100 lóerős Lada Vesta Kombi Comfort M/T.

A megrendelt termékek kategóriánként összesítve:

  • Televíziók: több mint 9 500 db
  • Laptopok: több mint 4 900 db
  • Mobiltelefonok: több mint 7 700 db
  • Háztartási kisgépek: több mint 16 800 db
  • Háztartási nagygépek: több mint 11 900      db
  • Bútorok és matracok: több mint 5 700 db
  • Szépségápolás: több mint 26 800 db
  • Játékok és baba-mama: több mint 35 900 db
Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS