Ezekből a megyékből rendelik a legtöbb iskolaszert online

2021. 08. 21., 09:00

Jelentősen nőtt az idén az iskolaszerek online eladása az Extreme Digital adatai alapján.

Július eleje és augusztus közepe között a Extreme Digitalnál dupla akkora forgalmat generált a tanszerek és egyéb iskolai kiegészítők eladása, mint tavaly nyáron. A legnagyobb számban füzeteket, írószereket, kiegészítőket (hegyező, körző, vonalzó, radír), víz- és temperafestékeket rendeltek a vásárlók.

Az eMAG-nál ugyanebben az időszakban csaknem megháromszorozódott a tanszerek és iskolai felszerelések forgalma, ott a hátizsákok/tornazsákok, filctollak és füzetek voltak a legnépszerűbb iskolakezdési termékek.

A napjainkban már a tanuláshoz is elengedhetetlen notebookból 203 ezer forintos, tabletből 58 ezer és 71 ezer forintos, okostelefonból pedig 41 ezer és 70 ezer forintos átlagáron rendeltek iskolás korú gyereknek megfelelő tudású készülékeket a két kereskedőnél a közlemény szerint.

A legtöbb online tanszerrendelés Pest megyéből, Győr-Moson-Sopron megyéből és Hajdú-Bihar megyéből érkezett az Extreme Digitalhoz, míg az eMAG esetében Pest megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye és Szabolcs-Szatmár-Bereg megye került a top 3-ba az iskolaszer-rendelések száma alapján.

Az Extreme Digital 2001-ben indult útjára, 2015 és 2018 között minden évben a legnagyobb forgalmú hazai e-kereskedője volt a GKI e-kereskedelmi toplistája alapján. A cég jelenleg országszerte 17 szaküzletet is működtet.  Az Extreme Digital 2019 márciusában jelentette be, hogy összeolvad a magyarországi e-kereskedelem másik meghatározó szereplőjével, az eMAG-gal.

A fúzióval egy 800 dolgozót foglalkoztató, több mint 100 milliárd forint nettó árbevételű vállalat jön létre a magyar piacon, a cél ennek megháromszorozása öt éven belül. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS